Infolinia __ 800 120 322
Znajdź urządzenie

Zalecany sposób zakupu urządzeń Elo oraz Hisense

Przed złożeniem zamówienia należy bezwzględnie upewnić się, że wybrane rozwiązanie spełni pokładane w nim oczekiwania. Szczegółowe informacje techniczne i funkcjonalne urządzeń oraz technologii dotykowych opisane są w dziale Wsparcie. Swoją pomocą w zakresie konsultacji merytorycznych służy również Dział Wsparcia Produktów Systemowych Posnet.

W przypadku, gdy dany model lub konfigurację sugeruje dostawca oprogramowania bądź firma wdrożeniowa zdecydowanie zaleca się wybór wskazanego sprzętu. Producenci oprogramowania oraz firmy zajmujące się wdrożeniami systemów informatycznych zazwyczaj posiadają praktyczną wiedzę w zakresie jakości działania oprogramowania na danym sprzęcie.

Przed zakupem sugerujemy weryfikację, czy potencjalny dostawca działa w obrębie polskiej sieci dystrybucji produktów Elo oraz Hisense. Dzięki weryfikacji Użytkownik uzyskuje pewność że zakupione urządzenie będzie posiadało wsparcie techniczne i serwisowe również ze strony Dystrybutora. Proces weryfikacji jest bardzo prosty. Najlepiej można go przeprowadzić kontaktując się bezpośrednio z Działem Wsparcia Produktów Systemowych Posnet. Firma Posnet nie wspiera urządzeń nabytych poza oficjalnym kanałem dystrybucji.

W przypadku braku potencjalnego dostawcy produkty można zamówić u Przedstawicieli Regionalnych. Zamówienie zostanie przekazane do najbliższego Autoryzowanego Dilera Posnet, który posiada odpowiednie kwalifikacje do prowadzenia wdrożeń produktów Elo oraz Hisense.

Jeśli zaakceptujesz wszystkie „cookies” klikając przycisk „Zaakceptuj wszystkie” to zapiszemy na Twoim urządzeniu niezbędne pliki „cookies” oraz pliki analityczne i reklamowe. Kliknięcie „Odrzuć wszystkie" oznacza wyrażenie zgody na zapisywanie tylko danych niezbędnych do funkcjonowania strony. Możesz również samodzielnie skonfigurować swoje preferencje dotyczące plików „cookies” klikając przycisk „Dostosuj”. Więcej informacji o „cookies” znajdziesz w polityce prywatności.