Infolinia __ 800 120 322
Znajdź urządzenie

Wsparcie - ekrany dotykowe

Poradnik użytkownika
Poradnik użytkownika
Niezbędna wiedza ogólna

Ekrany dotykowe na dobre zadomowiły się w naszej rzeczywistości. Praktycznie wszyscy je znamy i wszyscy z nich korzystamy. Okazuje się jednak, że to pozornie proste i przewidywalne narzędzie wygląda zupełnie inaczej, jeżeli ma nam służyć do pracy zawodowej. Na co zatem zwrócić uwagę przed zakupem? Jak zaplanować wdrożenie?

czytaj więcej
Wsparcie techniczne
Wsparcie techniczne
Rozwiązania znanych problemów

Zazwyczaj problemy związane z instalacją, konfiguracją i obsługą wynikają z niewiedzy Użytkownika. Stworzyliśmy w związku z tym zbiór typowych pytań i problemów, które najczęściej pojawiają się ze strony naszych Klientów. Przed zgłoszeniem usterki uprzejmie prosimy o zapoznanie się z gotowymi rozwiązaniami opisanymi w dziale Wsparcie Techniczne.

czytaj więcej
Autoryzowany serwis Elo / Hisense
Autoryzowany serwis Elo / Hisense
Autoryzowane Centrum Serwisowe Elo

Od 2010 roku firma Posnet posiada status Autorized Service Partner i tym samym prowadzi polskie centrum serwisowe produktów Elo Touch Solutions. Posnet Polska S.A. wykonuje naprawy gwarancyjne i pozagwarancyjne wszystkich oferowanym przez siebie urządzeń Elo. Prace prowadzone są w ramach Serwisu Centralnego Posnet w centrali oraz oddziałach firmy.

czytaj więcej