Infolinia __ 800 120 322
Znajdź urządzenie

Serwis Centralny

Zakres prac serwisowych:

  • naprawy gwarancyjne produktów Elo Touch Solutions (dawniej Tyco Electronics Elo Touchsystems), Hisense Systems oraz Sunso
  • naprawy pogwarancyjne urządzeń Elo Touch Solutions z ekranami dotykowymi, Hisense Systems oraz Sunso (wymiana komponentów dotykowych, naprawa PCB, naprawa paneli LCD, naprawa zasilaczy)
  • wsparcie posprzedażowe produktów Elo Touch Solutions, Hisense Systems oraz Sunso (instalacja, konfiguracja)


Kontakt ogólny (zalecany)
rma@posnet.com

Kontakt indywidualny
Dominik Czernikowski
d.czernikowski@posnet.com
tel. +48 22 8686888 wew. 257

Krystian Kowański
k.kowanski@posnet.com
tel. +48 22 8686888 wew. 253

Godziny pracy
poniedziałek - piątek: godz. 8-18

Jeśli zaakceptujesz wszystkie „cookies” klikając przycisk „Zaakceptuj wszystkie” to zapiszemy na Twoim urządzeniu niezbędne pliki „cookies” oraz pliki analityczne i reklamowe. Kliknięcie „Odrzuć wszystkie" oznacza wyrażenie zgody na zapisywanie tylko danych niezbędnych do funkcjonowania strony. Możesz również samodzielnie skonfigurować swoje preferencje dotyczące plików „cookies” klikając przycisk „Dostosuj”. Więcej informacji o „cookies” znajdziesz w polityce prywatności.