Infolinia __ 800 120 322
Znajdź urządzenie

Procedura zgłoszenia usterki

W przypadku awarii czytnika, użytkownik powinien w pierwszej kolejności sprawdzić prawidłowość podłączenia, zasilanie oraz jego konfigurację. Jeżeli pomimo poprawnych połączeń i ustawień skaner nadal nie funkcjonuje. Użytkownik powiadamia o tym fakcie serwis lokalny, który podejmuje interwencję i zmierza do naprawy sprzętu w Autoryzowanym Serwisie.

W przypadku dostarczenia czytnika do Serwisu Posnet. Należy wraz z urządzeniem dostarczyć kartę gwarancyjną, szczegółowy opis usterki, pełne dane zlecającego z NIP i numer telefonu kontaktowego w razie potrzeby konsultacji. Zgłoszenie reklamacji  należy składać na formularzu  TRS – Techniczny Raport Serwisowy.

Dla realizacji uprawnień z tytułu gwarancji, sprzęt należy dostarczyć w opakowaniu fabrycznym i powinien zawierać wyposażenie dodatkowe tj:

  1. Zasilacz
  2. Kabel sygnałowy (RS232, USB, KBW)
  3. Stacja bazowa Cradl
  4. Pokrywa z szybą dla skanerów do zabudowy w boksach

Opakowanie czytnika musi zapewniać bezpieczny transport, ponieważ czytniki laserowe z ruchomymi lustrami są czułe na wstrząsy.

Klient dostarcza i odbiera sprzęt na koszt własny. POSNET wysyłkę sprzętu realizuje za pośrednictwem spedycji DHL.

Jeśli zaakceptujesz wszystkie „cookies” klikając przycisk „Zaakceptuj wszystkie” to zapiszemy na Twoim urządzeniu niezbędne pliki „cookies” oraz pliki analityczne i reklamowe. Kliknięcie „Odrzuć wszystkie" oznacza wyrażenie zgody na zapisywanie tylko danych niezbędnych do funkcjonowania strony. Możesz również samodzielnie skonfigurować swoje preferencje dotyczące plików „cookies” klikając przycisk „Dostosuj”. Więcej informacji o „cookies” znajdziesz w polityce prywatności.