Infolinia __ 800 120 322
Znajdź urządzenie

Wsparcie techniczne

Produkty firmy Honeywell pomimo, że wyróżniają się na tle konkurencyjnych rozwiązań wysoką wytrzymałością i niezawodnością czasami potrafią odmówić nam posłuszeństwa. Wychodząc naprzeciw użytkownikom i dbając o naszych klientów także po zakupie urządzeń stworzyliśmy dział, w którym prezentujemy najczęstsze problemy i przykładowe ich rozwiązania. Przed zgłoszeniem usterki prosimy o zapoznanie się z gotowymi rozwiązaniami. Mamy nadzieję, że pozwoli to Państwu szybko rozwiązać problem i kontynuować pracę.

Dział został podzielony na trzy grupy:

  • Skanery kodów kreskowych
  • Kolektory danych
  • Drukarki etykiet i kart
Jeśli zaakceptujesz wszystkie „cookies” klikając przycisk „Zaakceptuj wszystkie” to zapiszemy na Twoim urządzeniu niezbędne pliki „cookies” oraz pliki analityczne i reklamowe. Kliknięcie „Odrzuć wszystkie" oznacza wyrażenie zgody na zapisywanie tylko danych niezbędnych do funkcjonowania strony. Możesz również samodzielnie skonfigurować swoje preferencje dotyczące plików „cookies” klikając przycisk „Dostosuj”. Więcej informacji o „cookies” znajdziesz w polityce prywatności.