Infolinia __ 800 120 322
Znajdź urządzenie
Wsparcie techniczne
801 800 111

Kariera

DLACZEGO WARTO PRACOWAĆ W NASZEJ FIRMIE?

To firma, która kieruje się dobrymi zasadami prowadzenia biznesu. Dba o pracowników, klientów i podatników.

Pracownikom oferuje wyzwania i rozwój, wsparcie mentorskie podparte wieloletnim doświadczeniem oraz bogaty pakiet socjalny oczekując od nich zaangażowania i kompetencji.

Klientom i podatnikom dostarcza solidne i innowacyjne urządzenia fiskalne.

Aktualne rekrutacje
Technik Elektronik – Lutowanie Precyzyjne/Prototypy - Warszawa

Miejsce pracy: Warszawa

Forma pracy: stacjonarna

Opis stanowiska

Do zespołu badań i rozwoju w centrali firmy poszukujemy pracownika do montażu podzespołów elektronicznych.

Twój zakres obowiązków:

  • ręczne lutowanie podzespołów elektronicznych,
  • uruchamianie, testowanie i diagnostyka prototypowych układów elektronicznych,
  • współpraca z zespołem elektroników i mechaników z działu R&D.

Nasze wymagania:

  •  wskazane wykształcenie średnie techniczne (elektronika, elektrotechnika lub pokrewne),
  •  umiejętność sprawnego i precyzyjnego lutowania ręcznego podzespołów elektronicznych (SMD, BGA THT) na płytkach prototypowych,
  •  zdolność do pracy z elementami o małych wymiarach i oceny jakości połączeń lutowniczych,
  •  umiejętność korzystania z dokumentacji technicznej,
  •  podstawowa znajomość przyrządów pomiarowych i obsługi komputera(w tym pakietu biurowego).

To oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w polskiej firmie na podstawie umowy o pracę,
  •  umowę długoterminową, na pełny lub część etatu,
  •  elastyczny czas pracy,
  •  pracę w systemie jednozmianowym,
  •  pracę w biurze projektowym - brak rutyny i powtarzalności znanej z masowej produkcji,
  •  pracę w przyjaznej i niekorporacyjnej atmosferze,
  •  dofinansowanie prywatnego pakietu medycznego,
  •  dofinansowanie ubezpieczenia na życie,
  •  dofinansowanie posiłków w firmowej stołówce,
  •  możliwość korzystania z firmowego centrum sportowego: hala sportowa, sala do squasha, mini siłownia,
  •  na terenie firmy dostępne: prysznice, szatnie,
  •  dofinansowanie karty Multisport,
  •  spotkanie i wyjazdy integracyjne,
  •  parking dla pracowników na terenie firmy.

Etapy rekrutacji:

Nasza rekrutacja odbywa się w kilku krótkich krokach:
Krok 1: Ty wysyłasz do nas swoje zgłoszenie.
    Krok 2: Kontaktujemy się z Tobą telefonicznie lub mailowo i umawiamy na rozmowę wstępną w siedzibie naszej firmy w Warszawie.
    Krok 3: W czasie spotkania poznajemy się wzajemnie. Niewykluczone, że poprosimy o zademonstrowanie zdolności manualnych.
    Krok 4: Jeżeli obie strony są chętne do podjęcia współpracy, pozostaje podpisanie umowy i możemy zaczynać współpracę.

Jeżeli zainteresowała Cię nasza oferta, skontaktuj się z nami.

Zgoda na przetwarzanie danych osobowych:

Niniejszym oświadczam, że jestem zainteresowany/zainteresowana udziałem w rekrutacji prowadzonej przez spółkę „POSNET Polska” S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Municypalnej 33, 02-281 Warszawa (dalej: POSNET) na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. W związku z powyższym wyrażam dobrowolną zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez POSNET w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia rekrutacji. Zgoda niniejsza dotyczy kategorii danych, które wskazane zostały w ogłoszeniu, a także danych, o które POSNET zapytuje kandydatów do pracy w formularzu zgłoszenia rekrutacyjnego. Oświadczam również, iż zapoznałem/zapoznałam się z treścią klauzuli informacyjnej, w tym z informacją o celu i sposobach przetwarzania moich danych osobowych oraz przysługujących mi prawach.
aplikuj
Specjalista ds. Wdrożeń i Utrzymania - Warszawa

Miejsce pracy: Warszawa

Forma pracy: stacjonarna

Opis stanowiska

Poszukujemy osoby, która wzmocni nasz zespół odpowiedzialny za tworzenie, wdrażanie i świadczenie usług obejmujących: autorskie systemy sprzedażowe i wspierające obsługę produktów Posnet, urządzenia i aplikacje mobilne oraz autorskie, specjalizowane urządzenia embedded. Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za prowadzenie procesu wdrożeniowego oraz późniejsze wsparcie procesów utrzymaniowych ww. usług.

Jesteśmy świadomi, że podjęcie się tego zadania jest wyzwaniem, które wymaga posiadania szerokich kompetencji i realizacji trudnych obowiązków. Nie oczekujemy, że nowy pracownik od razu będzie posiadał komplet wiedzy i zdolność samodzielnej realizacji każdego działania. Dlatego od początku współpracy zapewnimy wsparcie doświadczonych koordynatorów, analityków, devops, i testerów, którzy pomogą w adaptacji do nowych zadań i uzupełnieniu brakujących kompetencji.  

W Posnet tworzymy oprogramowanie wyłącznie na potrzeby własnych, autorskich systemów, w których świadczymy usługi klientom. Dlatego dołączając do nas zyskujesz możliwość współuczestnictwa w całym procesie projektowym, od etapu opracowania założeń, aż do wdrożenia i rozwoju kolejnych wersji eksploatowanego produktu.

Twój zakres obowiązków:

  • Planowanie terminów wdrożeń przedprodukcyjnych i produkcyjnych adekwatnie do stanu realizacji projektów i dostępnych okien czasowych.
  • Realizacja (we współpracy z zespołami projektowymi) procesu wdrażania produkcyjnego usług obejmująca: tworzenie planu i harmonogramu działań, opracowywanie scenariuszy testowych oraz weryfikację poprawności działania.
  • Wdrażanie usług w infrastrukturze przedprodukcyjnej, pozyskiwanie wiedzy niezbędnej do późniejszego planowania i realizacji wdrożeń produkcyjnych.
  • Prowadzenie dokumentacji wdrażanych wersji systemu i jego poszczególnych komponentów: historia wersji, historia zmian, zakresy kompatybilności między poszczególnymi komponentami, historia wspieranych i wycofanych funkcjonalności.
  • Wycofywanie wersji komponentów w przypadku wykrycia nieprawidłowości działania po wdrożeniu.
  • Administrowanie wdrożonymi usługami (na poziomie funkcji udostępnianych przez aplikacje) zapewniające możliwość poprawnej eksploatacji usług przez użytkowników końcowych (wewnątrz firmy oraz zewnętrznych).
  • Realizacja zadań drugiej linii wsparcia (HD2): Wykonywanie wymaganych czynności administracyjnych na poziomie aplikacji, diagnozowanie przyczyn błędnego działania systemu (na warstwie przepływu danych przesz interfejsy między blokami funkcjonalnymi), ewentualna rekonfiguracja usług lub eskalacja problemów do HD3.
  • Prowadzenie dokumentacji technicznej w zakresie niezbędnym do realizacji wdrożeń i utrzymania: architektura i konfiguracja systemu, wymagana konfiguracja sieci, realizowane procesy, instrukcje procedur wdrożeniowych i utrzymaniowych.
  • Współpraca z zespołem analitycznym przy opracowywaniu rozwiązań, proponowanie rozwiązań istotnych dla zapewnienia efektywności wdrażania, integracji i utrzymania systemów.
  • Przekazywanie wiedzy dotyczącej wdrażanych rozwiązań (szkolenia, instrukcje, tutoriale), w sposób, który umożliwi zespołom handlowym świadczenie usług klientom.

Nasze wymagania:

  • Gotowość do rozwoju, nauki i pracy twórczej, bez kompletu gotowych do wykorzystania rozwiązań technicznych, procedur i schematów.
  • Doświadczenie w pracy przy projektach z dziedziny IT w roli wdrożeniowca lub administratora usług.
  • Wymagania techniczne:

        -Podstawowa znajomość oraz zdolność interpretacji protokołów i standardów komunikacyjnych sosowanych w systemach teleinformatycznych (TCP/IP, HTTP, JSON, XML itp.).
        -Znajomość podstawowych komponentów składających się na architekturę rozwiązań teleinformatycznych (serwery, systemy operacyjne, usługi front end, usługi back end, bazy danych, API).
        -Rozumienie podstawowych pojęć z dziedziny wirtualizacji oraz automatyzacji budowy oprogramowania.
        -Czytanie ze zrozumieniem oraz samodzielne tworzenie dokumentacji technicznej w języku polskim.
        -Wykorzystanie systemów śledzenia zadań (Jira, YouTrack, Redmine lub inne równoważne).
        -Wykorzystanie narzędzi wspierających pracę grupową (Teams, OneDrive).

  • Wymagania analityczne:

        -Czytanie ze zrozumieniem dokumentacji opisującej procesy biznesowe i systemowe (BPMN, UML) oraz struktury danych (JSON, XML,tabele baz danych) i zdolność ich odwzorowania na działanie komponentów rzeczywistego systemu.
        -Opracowywanie procedur weryfikacji poprawności działania wdrażanych usług na podstawie otrzymanej specyfikacji.
        -Systematyczność i skrupulatność w prowadzeniu dokumentacji wdrożeniowej: instrukcji, historii wersji, zapisów formalnych.

  • Wymagania interpersonalne/organizacyjne:

        -Dekompozycja przedsięwzięć na zadania i planowanie harmonogramów ich realizacji.
        -Komunikatywność umożliwiająca zlecanie zadań innym pracownikom, uzgadnianie ich zakresu i terminu wykonania oraz odbiór ich realizacji.
        -Umiejętność tłumaczenia wiedzy technicznej (pozyskiwanej z zespołów deweloperskich) na język zrozumiały dla interesariuszy wewnątrz firmy, wykorzystujących wdrożone usługi we własnych działaniach oraz świadczących je użytkownikom zewnętrznym.

To oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w polskiej firmie na podstawie umowy o pracę, (choć jesteśmy otwarci na inne formy współpracy),
  • pracę przy opracowywaniu, rozwoju nowych systemów i funkcjonalności (a nie przy utrzymaniu istniejącego oprogramowania),
  • możliwość nawiązania długiej współpracy z firmą i rozwoju w obszarze wdrożeniowym (nie szukamy pracownika na jeden projekt, zakładamy dłuższą współpracę),
  • prace w nowo powstającym segmencie firmy o ugruntowanej i stabilnej pozycji rynkowej,
  • elastyczne godziny pracy,
  • pracę w trybie produktowym, a nie projektowym (tworzymy, wdrażamy i rozwijamy produkty na potrzeby naszej firmy, nie na zamówienie zewnętrznych klientów),
  • pracę w niewielkim zespole o płaskiej strukturze organizacyjnej, a tym samym realny wpływ merytoryczny i organizacyjny na prowadzone projekty,
  • niekorporacyjną atmosferę,
  • możliwość niezwłocznego zatrudnienia,
  • wynagrodzenie dostosowane do poziomu umiejętności i zaangażowania w pracę,
  • dofinansowanie prywatnego pakietu medycznego,
  • dofinansowanie ubezpieczenia na życie,
  • dofinansowanie posiłków w firmowej stołówce,
  • dofinansowanie karty Multisport,
  • możliwość korzystania z firmowego centrum sportowego: hala sportowa, sala do squasha, mini siłownia,
  • na terenie firmy dostępne: prysznice, szatnie,
  • spotkania i wyjazdy integracyjne,
  • parking (także rowerowy) na terenie firmy.

Etapy rekrutacji:

Nasza rekrutacja odbywa się w kilku krótkich krokach:
Krok 1: Ty wysyłasz do nas swoje zgłoszenie.
Krok 2: Kontaktujemy się z Tobą telefonicznie lub mailowo i umawiamy na rozmowę wstępną.
Krok 3: W czasie spotkania poznajemy się wzajemnie, omawiamy techniczne i organizacyjne aspekty współpracy.
Krok 4: Jeżeli obie strony są chętne do podjęcia współpracy, pozostaje podpisanie umowy i możemy zaczynać wspólne projekty.

Jeżeli zainteresowała Cię nasza oferta, skontaktuj się z nami. Jesteśmy otwarci, aby znaleźć satysfakcjonującą obie strony formę współpracy.

 

Zgoda na przetwarzanie danych osobowych:

Niniejszym oświadczam, że jestem zainteresowany/zainteresowana udziałem w rekrutacji prowadzonej przez spółkę „POSNET Polska” S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Municypalnej 33, 02-281 Warszawa (dalej: POSNET) na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. W związku z powyższym wyrażam dobrowolną zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez POSNET w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia rekrutacji. Zgoda niniejsza dotyczy kategorii danych, które wskazane zostały w ogłoszeniu, a także danych, o które POSNET zapytuje kandydatów do pracy w formularzu zgłoszenia rekrutacyjnego. Oświadczam również, iż zapoznałem/zapoznałam się z treścią klauzuli informacyjnej, w tym z informacją o celu i sposobach przetwarzania moich danych osobowych oraz przysługujących mi prawach.
aplikuj
Architekt Infrastruktury IT - Warszawa

Miejsce pracy: Warszawa

Forma pracy: stacjonarna

Opis stanowiska

Poszukujemy osoby, która wzmocni nasz zespół odpowiedzialny za tworzenie, wdrażanie i świadczenie usług obejmujących: autorskie systemy sprzedażowe i wspierające obsługę produktów Posnet, urządzenia i aplikacje mobilne oraz autorskie, specjalizowane urządzenia embedded. Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za zaprojektowanie i wdrożenie, a później rozwój architektury nowej infrastruktury IT stanowiącej kompletne środowisko tworzenia i świadczenia usług aplikacyjnych i webowych.

Jesteśmy świadomi, że podjęcie się tego zadania jest wyzwaniem, które wymaga posiadania szerokich kompetencji, realizacji trudnych obowiązków, a przede wszystkim konstruktywnego działania w nowo powstającym środowisku, bez narzuconych gotowych rozwiązań technicznych i organizacyjnych. Dlatego od początku współpracy zapewnimy wsparcie koordynatorów, analityków, devops, i testerów, którzy pomogą nowemu pracownikowi w wypracowaniu optymalnych rozwiązań technicznych i organizacyjnych w powierzanym obszarze działalności.

W Posnet tworzymy oprogramowanie wyłącznie na potrzeby własnych, autorskich systemów, w których świadczymy usługi klientom. Dlatego dołączając do nas, zyskujesz możliwość współuczestnictwa w całym procesie projektowym - od etapu opracowania założeń, aż do wdrożenia i rozwoju kolejnych wersji eksploatowanego produktu.

Twój zakres obowiązków:

  • Projektowanie architektury, wdrażanie i utrzymanie działania kompletnego środowiska teleinformatycznego na potrzeby tworzenia i świadczenia usług aplikacyjnych i webowych obejmującego trzypoziomowe środowisko: deweloperskie, testowe i produkcyjne.
  • Planowanie w przedmiotowej infrastrukturze polityk bezpieczeństwa celem zapewnienia: poufności, integralności danych, wysokiej dostępności usług adekwatnie do potrzeb biznesowych oraz obowiązujących wymagań formalnoprawnych.
  • Wsparcie eksperckie zespołów analitycznych i deweloperskich w zakresie projektowania architektury opracowywanych systemów.
  • Realizacja (ze wsparciem inżyniera systemowego) działań administracyjnych obejmujących: wdrażanie, utrzymanie działania i aktualizację serwerów, systemów operacyjnych i implementowanych usług, zarządzanie użytkownikami i dostępami, konfigurację ustawień warstwy sieciowej, konfigurację mechanizmów bezpieczeństwa, utrzymanie aktualnej kopii bezpieczeństwa i zdolności do odtwarzania danych, monitorowanie poprawności i zapewnienie ciągłości działania infrastruktury.
  • Wsparcie inżyniera systemowego w działaniach związanych z tworzeniem i utrzymaniem środowisk wytwórczych: repozytoria, CICD, systemy robocze.
  • Wsparcie specjalisty ds. wdrożeń w działaniach związanych z wdrażaniem i utrzymaniem usług.
  • Tworzenie dokumentacji systemowej opisującej wdrożoną architekturę, zastosowaną konfigurację oraz wykorzystywane mechanizmy bezpieczeństwa
  • Definiowanie i wdrażanie procesów, narzędzi oraz  rozwiązań organizacyjnych w zakresie działalności zespołu.

Nasze wymagania

  • Min. 3 lata doświadczenia w pracy na stanowisku architekta, projektanta systemów IT.
  • Wymagania techniczne:

        - Projektowanie, dobór technologii i narzędzi, wdrażanie oraz rozwój systemów teleinformatycznych (on-premisses, chmura) spełniających wymagania wysokiej dostępności, skalowalności oraz bezpieczeństwa.
        - Administrowanie systemami IT: konfiguracja i utrzymanie działania urządzeń sieciowych, zarządzanie dostępami, monitorowanie stabilności i poprawności działania systemów, tworzenie i przywracanie kopii zapasowych systemu.
        - Podstawowa wiedza z zakresu działań DevOps: repozytoria wersji, narzędzia i procesy automatyzacji, konteneryzacja.
        - Wykorzystanie systemów śledzenia zadań (Jira, YouTrack, Redmine lub inne równoważne).
        - Wykorzystanie narzędzi wspierających pracę grupową (Teams, OneDrive).
        - Znajomość i doświadczenie w praktycznym zastosowaniu wymagań formalnoprawnych związanych z bezpieczeństwem informacji (Ustawa o Krajowym Systemie Cyberbezpieczeństwa, ISO27001, RODO, NIS2)
        - Przygotowywanie dokumentacji w języku polskim: koncepcyjnej, projektowej i powykonawczej dla opracowywanych i wdrażanych rozwiązań.

  • Wymagania interpersonalne/organizacyjne:

        - Dekompozycja przedsięwzięć na zadania oraz planowania harmonogramów ich realizacji.
        - Komunikatywność umożliwiająca zlecanie zadań innym pracownikom, uzgadnianie ich zakresu i terminu wykonania oraz odbiór ich realizacji.
        - Zmysł organizacyjny predysponujący do specyfikacji, wdrażania i rozwoju procesów oraz narzędzi w zakresie działania zespołu.

Co oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w polskiej firmie na podstawie umowy o pracę, (choć jesteśmy otwarci na inne formy współpracy),
  • pracę przy opracowywaniu i rozwoju nowych systemów oraz funkcjonalności (a nie przy utrzymaniu istniejącego oprogramowania),
  • możliwość nawiązania długiej współpracy z firmą w roli architekta (nie szukamy pracownika na jeden projekt, zakładamy dłuższą współpracę),
  • prace w nowo powstającym segmencie firmy o ugruntowanej i stabilnej pozycji rynkowej,
  • elastyczne godziny pracy,
  • pracę w trybie produktowym, a nie projektowym (tworzymy, wdrażamy i rozwijamy produkty na potrzeby naszej firmy, nie na zamówienie zewnętrznych klientów),
  • pracę w niewielkim zespole o płaskiej strukturze organizacyjnej, a tym samym realny wpływ merytoryczny i organizacyjny na prowadzone projekty,
  • niekorporacyjną atmosferę,
  • możliwość niezwłocznego zatrudnienia,
  • wynagrodzenie dostosowane do poziomu umiejętności i zaangażowania w pracę.
  • dofinansowanie prywatnego pakietu medycznego,
  • dofinansowanie ubezpieczenia na życie,
  • dofinansowanie posiłków w firmowej stołówce,
  • dofinansowanie karty Multisport,
  • możliwość korzystania z firmowego centrum sportowego: hala sportowa, sala do squasha, mini siłownia,
  • na terenie firmy dostępne: prysznice, szatnie,
  • spotkania i wyjazdy integracyjne,
  • parking (także rowerowy) na terenie firmy.

Etapy rekrutacji:

Nasza rekrutacja odbywa się w kilku krótkich krokach:
Krok 1: Ty wysyłasz do nas swoje zgłoszenie.
Krok 2: Kontaktujemy się z Tobą telefonicznie lub mailowo i umawiamy na rozmowę wstępną.
Krok 3: W czasie spotkania poznajemy się wzajemnie, omawiamy techniczne i organizacyjne aspekty współpracy.
Krok 4: Jeżeli obie strony są chętne do podjęcia współpracy, pozostaje podpisanie umowy i możemy zaczynać wspólne projekty.

Jeżeli zainteresowała Cię nasza oferta, skontaktuj się z nami. Jesteśmy otwarci, aby znaleźć satysfakcjonującą obie strony formę współpracy.

 

 

Zgoda na przetwarzanie danych osobowych:

Niniejszym oświadczam, że jestem zainteresowany/zainteresowana udziałem w rekrutacji prowadzonej przez spółkę „POSNET Polska” S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Municypalnej 33, 02-281 Warszawa (dalej: POSNET) na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. W związku z powyższym wyrażam dobrowolną zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez POSNET w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia rekrutacji. Zgoda niniejsza dotyczy kategorii danych, które wskazane zostały w ogłoszeniu, a także danych, o które POSNET zapytuje kandydatów do pracy w formularzu zgłoszenia rekrutacyjnego. Oświadczam również, iż zapoznałem/zapoznałam się z treścią klauzuli informacyjnej, w tym z informacją o celu i sposobach przetwarzania moich danych osobowych oraz przysługujących mi prawach.
aplikuj
Technik Serwisu - Wrocław

Miejsce pracy: Wrocław

Opis stanowiska

Szukamy pozytywnie nastawionej osoby, która chciałaby pracować w serwisie, jest dokładna, sumienna i nie boi się wyzwań.

Twój zakres obowiązków:

  • realizacja usług naprawy oraz przeglądów kas i drukarek fiskalnych,
  • instalacja oraz konfiguracja urządzeń fiskalnych,
  • naprawa urządzeń peryferyjnych, w tym terminali komputerowych, monitorów, skanerów,
  • wsparcie techniczne klientów oraz parterów handlowych,
  • realizacja zamówień i wydań podzespołów serwisowych, a także towarów.
     

Nasze wymagania:

  • wykształcenie min. średnie techniczne,
  • odpowiedzialność i dynamika w działaniu,
  • komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
  • dyspozycyjność,
  • prawo jazdy kat. B - czynne.
     

Mile widziane:

  • doświadczenie w serwisowaniu urządzeń elektronicznych,
  • znajomość urządzeń z oferty Posnet.

To oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w polskiej firmie na podstawie umowy o pracę,
  • pracę w godzinach 8-16 od poniedziałku do piątku,
  • prywatny pakiet medyczny,
  • dofinansowanie ubezpieczenia na zycie,
  • parking dla pracowników,
  • spotkania integracyjne.
     

Etapy rekrutacji:

Nasza rekrutacja odbywa się w kilku krótkich krokach:

  • Krok 1: Ty wysyłasz do nas swoje zgłoszenie.
  • Krok 2: Kontaktujemy się z Tobą telefonicznie lub mailowo i umawiamy na rozmowę wstępną.
  • Krok 3: W czasie 15-30 minutowej rozmowy wstępnej poznajemy się wzajemnie.
    • Rozmowa odbywa się w formie zdalnej.
  • Krok 4: Umawiamy się na rozmowę w siedzibie naszego oddziału we Wrocławiu.
    • Masz okazję zapoznać się z naszym zespołem i przyszłym miejscem pracy.
  • Krok 5: Jeżeli obie strony są chętne do podjęcia współpracy, podpisujemy umowę.

Jeżeli zainteresowała Cię nasza oferta, skontaktuj się z nami.
Prześlij nam swoje CV klikając w przycisk "Aplikuj" pod ogłoszeniem.

Zgoda na przetwarzanie danych osobowych:

Niniejszym oświadczam, że jestem zainteresowany/zainteresowana udziałem w rekrutacji prowadzonej przez spółkę „POSNET Polska” S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Municypalnej 33, 02-281 Warszawa (dalej: POSNET) na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. W związku z powyższym wyrażam dobrowolną zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez POSNET w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia rekrutacji. Zgoda niniejsza dotyczy kategorii danych, które wskazane zostały w ogłoszeniu, a także danych, o które POSNET zapytuje kandydatów do pracy w formularzu zgłoszenia rekrutacyjnego. Oświadczam również, iż zapoznałem/zapoznałam się z treścią klauzuli informacyjnej, w tym z informacją o celu i sposobach przetwarzania moich danych osobowych oraz przysługujących mi prawach.
aplikuj
Technik Serwisu - Warszawa

Miejsce pracy: Warszawa

Forma pracy: stacjonarna

Opis stanowiska

Szukamy osoby z zainteresowaniami technicznymi, która zasili nasz kilkuosobowym zespół serwisu w centrali firmy.

Twój zakres obowiązków:

  • realizacja usług naprawy kas i drukarek fiskalnych,
  • naprawa urządzeń peryferyjnych, w tym terminali komputerowych, monitorów, skanerów,
  • wsparcie techniczne klientów oraz partnerów handlowych,
  • instalacja, konfiguracja, fiskalizacja i przeglądy urządzeń fiskalnych.

Nasze wymagania:

  • wykształcenie min. średnie techniczne o profilu informatycznym lub elektronicznym,
  • odpowiedzialność i dynamika w działaniu,
  • komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
  • prawo jazdy kat. B – czynne.

Mile widziane:

  • doświadczenie w branży fiskalnej lub IT,
  • znajomość j.angielskiego.

To oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w polskiej firmie na podstawie umowy o pracę,
  • praca w godzinach 8-16 od poniedziałku do piątku,
  • możliwość niezwłocznego zatrudnienia,
  • wyjazdy i spotkania integracyjne,
  • dofinansowanie prywatnego pakietu medycznego,
  • dofinansowanie ubezpieczenia na życie,
  • dofinansowanie do posiłków w firmowej stołówce,
  • bezpłatne centrum sportowe na terenie firmy,
  • dofinansowanie karty Multisport,
  • na terenie firmy dostępne: prysznice, szatnie,
  • parking dla pracowników na terenie firmy.

Etapy rekrutacji:

Nasza rekrutacja odbywa się w kilku krótkich krokach:
    • Krok 1: Ty wysyłasz do nas swoje zgłoszenie.
    • Krok 2: Kontaktujemy się z Tobą telefonicznie lub mailowo i umawiamy na rozmowę wstępną.
    • Krok 3: W czasie kilku minutowej rozmowy wstępnej poznajemy się wzajemnie. 
    • Krok 4: Umawiamy się na rozmowę w siedzibie naszej firmy w Warszawie.
        Masz okazję zapoznać się z naszym zespołem i przyszłym miejscem pracy.
    • Krok 5: Jeżeli obie strony są chętne do podjęcia współpracy – podpisujemy umowę.

Jeżeli zainteresowała Cię nasza oferta, skontaktuj się z nami.
Prześlij nam swoje CV klikając w przycisk "Aplikuj" pod ogłoszeniem.

 

 

Zgoda na przetwarzanie danych osobowych:

Niniejszym oświadczam, że jestem zainteresowany/zainteresowana udziałem w rekrutacji prowadzonej przez spółkę „POSNET Polska” S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Municypalnej 33, 02-281 Warszawa (dalej: POSNET) na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. W związku z powyższym wyrażam dobrowolną zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez POSNET w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia rekrutacji. Zgoda niniejsza dotyczy kategorii danych, które wskazane zostały w ogłoszeniu, a także danych, o które POSNET zapytuje kandydatów do pracy w formularzu zgłoszenia rekrutacyjnego. Oświadczam również, iż zapoznałem/zapoznałam się z treścią klauzuli informacyjnej, w tym z informacją o celu i sposobach przetwarzania moich danych osobowych oraz przysługujących mi prawach.
aplikuj
Konstruktor Elektronik - Warszawa
Miejsce pracy: Warszawa

Opis stanowiska:

Poszukujemy konstruktorów elektroników do zespołu tworzącego nowoczesny sprzęt  dla systemów fiskalnych i sprzedażowych. 
Sami konstruujemy i produkujemy  kasy i drukarki fiskalne oraz urządzenia wspomagające sprzedaż. Dołączając do nas zyskujesz możliwość współuczestnictwa w całym procesie konstrukcyjnym  od etapu opracowania założeń aż do wdrożenia i utrzymania produkcji, a także rozwoju kolejnych wersji produktu.
 

Twój zakres obowiązków:

  • uczestnictwo w tworzeniu i opracowaniu założeń do projektów urządzeń oraz koncepcji konstrukcji urządzeń,
  • projektowanie i rozwijanie układów elektronicznych cyfrowo-analogowych,
  • uruchamianie i testowanie układów elektronicznych,
  • tworzenie i utrzymywanie dokumentacji konstrukcyjnej,
  • współpraca z zespołem elektroników, mechaników i programistów.

Nasze wymagania:

  • wyższe wykształcenie z zakresu elektroniki (lub w trakcie studiów),
  • wiedza z zakresu konstruowaniu sprzętu z mikrokontrolerami, w szczególności z rodziny ARM  i/lub znajomość układów analogowych, w szczególności zasilających,
  • dobra znajomość oprogramowania do projektowania układów elektronicznych oraz oprogramowania biurowego,
  • biegła znajomość języka polskiego do komunikacji w zespole, 
  • znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym rozumienie dokumentacji projektów,  komunikację z producentami i dostawcami podzespołów oraz uczestnictwo w szkoleniach,
  • umiejętność pracy w zespole.

Mile widziane:

  • znajomość problematyki EMC,
  • umiejętność projektowania pcb układów elektronicznych,
  • umiejętność posługiwania się programem Altium.

To oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w biurze konstrukcyjnym, 
  • umowę długoterminową, na pełny lub część etatu
  • elastyczne godziny pracy, 
  • możliwość niezwłocznego zatrudnienia, 
  • wynagrodzenie dostosowane do poziomu umiejętności i zaangażowania w pracę,
  • niekorporacyjną atmosferę, 
  • wyjazdy integracyjne,
  • dofinansowanie prywatnego pakietu medycznego,
  • dofinansowanie ubezpieczenia na życie,
  • dofinansowanie posiłków w firmowej stołówce,
  • możliwość korzystania z firmowego centrum sportowego,
  • na terenie firmy dostępne: prysznice, szatnie,
  • dofinansowanie karty Multisport,
  • parking na terenie firmy. 

 

Etapy rekrutacji:


Nasza rekrutacja odbywa się w  kilku krokach:
Krok 1: Ty wysyłasz do nas swoje zgłoszenie.
Krok 2: Kontaktujemy się z Tobą telefonicznie lub mailowo i umawiamy na rozmowę wstępną.
Krok 3: W czasie  rozmowy wstępnej poznajemy się wzajemnie.
    Rozmowa odbywa się w siedzibie firmy w Warszawie.
    My przedstawiamy zespół do którego Cię zapraszamy, a Ty krótko przedstawiasz siebie.
    Możemy poprosić Cię też o odpowiedź na kilka pytań związanych z posiadaną przez Ciebie wiedzą.
Krok 4: Jeżeli obie strony są chętne do podjęcia współpracy, pozostaje podpisanie umowy i możemy zaczynać wspólne projekty.
Jeżeli zainteresowała Cię nasza oferta, skontaktuj się z nami.
Prześlij nam swoje CV klikając w przycisk "Aplikuj" pod ogłoszeniem.
 

Zgoda na przetwarzanie danych osobowych:

Niniejszym oświadczam, że jestem zainteresowany/zainteresowana udziałem w rekrutacji prowadzonej przez spółkę „POSNET Polska” S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Municypalnej 33, 02-281 Warszawa (dalej: POSNET) na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. W związku z powyższym wyrażam dobrowolną zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez POSNET w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia rekrutacji. Zgoda niniejsza dotyczy kategorii danych, które wskazane zostały w ogłoszeniu, a także danych, o które POSNET zapytuje kandydatów do pracy w formularzu zgłoszenia rekrutacyjnego. Oświadczam również, iż zapoznałem/zapoznałam się z treścią klauzuli informacyjnej, w tym z informacją o celu i sposobach przetwarzania moich danych osobowych oraz przysługujących mi prawach.
aplikuj
Programista Embedded - Warszawa

Miejsce pracy: Warszawa

Opis stanowiska

 

Praca w zespole zajmującym się tworzeniem oprogramowania urządzeń fiskalnych obejmująca tworzenie rozwiązań w C/C++ na komputery PC oraz procesory ARM.
 
Umożliwia ona udział w ciekawych projektach na styku oprogramowania i sprzętu. Wymagana jest samodzielność, dokładność oraz zdolność do kreatywnego rozwiązywania problemów.

Zakres obowiązków

  • tworzenie rozwiązań w języku C/C++ na komputery PC i procesory ARM (Bare Metal i Linux),
  • współpraca z członkami zespołu projektowego w celu ustalenia wymagań dla oprogramowania,
  • uruchamianie i testowanie urządzeń elektronicznych we współpracy z konstruktorami sprzętu.

 Nasze oczekiwania

  • bardzo dobra znajomość języków programowania C i C++,
  • co najmniej 3 lata doświadczenia w tworzeniu oprogramowania na platformy Embedded oraz systemy Linux,
  • doświadczenie w obsłudze interfejsów UART, SPI, RS232, USB, WiFi, Ethernet,
  • umiejętność pracy w zespole przy tworzeniu oprogramowania (w tym znajomość systemów wersjonowania GIT/SVN),
  • znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym rozumienie dokumentacji technicznej projektów,
  • dobrze widziana umiejętność czytania schematów elektronicznych,
  • wykształcenie wyższe techniczne.

 To oferujemy

  • stabilne zatrudnienie w polskiej firmie na podstawie umowy o pracę,
  • elastyczny godziny pracy,
  • przyjazną atmosferę pracy w energicznym zespole,
  • dofinansowanie pakietu medycznego,
  • dofinansowanie ubezpieczenia na życie,
  • dofinansowanie do posiłków w firmowej stołówce,
  • mozliwość korzystania z firmowego centrum sportowego,
  • szatnie oraz prysznice na terenie firmy,
  • wyjazdy intergracyjne,
  • parking na terenie firmy.

Etapy rekrutacji:

Nasza rekrutacja odbywa się w kilku krótkich krokach:

        Krok 1: Ty wysyłasz do nas swoje zgłoszenie.
        Krok 2: Kontaktujemy się z Tobą telefonicznie lub mailowo i umawiamy na rozmowę wstępną.
        Krok 3: Przeprowadzamy rozmowę techniczną połączoną z testami.

        Krok 5: Jeżeli obie strony są chętne do podjęcia współpracy, pozostaje podpisanie umowy i możemy zaczynać wspólne projekty.

Jeżeli zainteresowała Cię nasza oferta, skontaktuj się z nami.
Prześlij nam swoje CV klikając w przycisk Aplikuj pod ogłoszeniem

 

Zgoda na przetwarzanie danych osobowych:

Niniejszym oświadczam, że jestem zainteresowany/zainteresowana udziałem w rekrutacji prowadzonej przez spółkę „POSNET Polska” S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Municypalnej 33, 02-281 Warszawa (dalej: POSNET) na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. W związku z powyższym wyrażam dobrowolną zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez POSNET w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia rekrutacji. Zgoda niniejsza dotyczy kategorii danych, które wskazane zostały w ogłoszeniu, a także danych, o które POSNET zapytuje kandydatów do pracy w formularzu zgłoszenia rekrutacyjnego. Oświadczam również, iż zapoznałem/zapoznałam się z treścią klauzuli informacyjnej, w tym z informacją o celu i sposobach przetwarzania moich danych osobowych oraz przysługujących mi prawach.
aplikuj
Administrator Sieci (Mid/Senior) - Warszawa

Miejsce pracy: Warszawa

Forma pracy: stacjonarna

Opis stanowiska

Poszukujemy administratora, który uzupełni nasz zespół IT zaangażowany w budowę i zarządzanie infrastrukturą IT na potrzeby użytkowników wewnętrznych oraz usług dostępnych publicznie (dla urządzeń fiskalnych, usług webowych, itp.).

Twój zakres obowiązków

  •     konfigurowanie sieci LAN, WAN w centrali firmy i w jej oddziałach, w odpowiedzi na zmieniające się potrzeby wynikające z rozwoju firmy i nowych projektów,
  •      zarządzanie routerami BGP na styku z operatorami telekomunikacyjnymi,
  •     konfigurowanie polityk bezpieczeństwa na routerach/firewallach w odpowiedzi na potrzeby innych działów, przy zachowaniu przyjętych w firmie zasad bezpieczeństwa i organizacji ruchu,
  •     konfigurowanie i zarządzanie tunelami VPN wewnątrz firmy i na styku z zewnętrznymi dostawcami usług,
  •     monitorowanie zmian i bieżąca aktualizacja oprogramowania na urządzeniach sieciowych,
  •     ciągłe monitorowanie działania sieci oraz diagnozowanie i rozwiązywanie problemów,
  •     utrzymywanie aktualnej dokumentacji sieci,
  •     zapewnienie zgodności opracowywanych rozwiązań z obowiązującymi wymogami prawnymi i ustawowymi.

Nasze wymagania

  •     min. 3-4 letnie doświadczenie w zarządzaniu średniej wielkości siecią,
  •     znajomość technologii sieciowych używanych w Data Center i w sieciach LAN/WAN,
  •     znajomość rozwiązań switchingu i routingu (w tym BGP),
  •     umiejętność konfigurowania polityk bezpieczeństwa na firewallach 7 warstwy,
  •     znajomość rozwiązań VPN site-to-site i client-to-site,
  •     umiejętność konfigurowania i zarządzania usługami sieciowymi takimi jak DHCP, DNS, itp.,
  •     umiejętność analizowania logów i rozwiązywania incydentów (w tym działania proaktywne),
  •     znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym.

Mile widziane

  •     wykształcenie wyższe na kierunku technicznym,
  •     znajomość rozwiązań sieciowych PaloAlto, Arista, Aruba, Dell, Ubiquiti,
  •     doświadczenie w konfigurowaniu sieci w rozwiązaniach VMware i vSAN.

To oferujemy

  • stabilne zatrudnienie w polskiej firmie na podstawie umowy o pracę,
  • stacjonarną pracę na pełen etat,
  • pracę w niewielkim zespole o płaskiej strukturze organizacyjnej, a tym samym realny wpływ merytoryczny i organizacyjny na prowadzone projekty,
  • niekorporacyjną atmosferę,
  • dofinansowanie prywatnego pakietu medycznego,
  • dofinansowanie ubezpieczenia na życie,
  • dofinansowanie posiłków w firmowej stołówce,
  • halę sportową na terenie firmy z boiskiem do siatkówki, koszykówki, squasha, mini-siłownią,
  • na terenie firmy dostępne: prysznice, szatnie,
  • dofinansowanie karty Multisport,
  • parking dla pracowników na terenie firmy,
  • wyjazdy integracyjne.

Etapy rekrutacji

Nasza rekrutacja odbywa się w kilku krótkich krokach:
Krok 1: Ty wysyłasz do nas swoje zgłoszenie.
    Krok 2: Kontaktujemy się z Tobą telefonicznie lub mailowo i umawiamy na rozmowę wstępną w siedzibie naszej firmy w Warszawie.
    Krok 3: W czasie spotkania poznajemy się wzajemnie.
    Krok 4: Jeżeli obie strony są chętne do podjęcia współpracy, pozostaje podpisanie umowy i możemy zaczynać współpracę.

Jeżeli zainteresowała Cię nasza oferta, skontaktuj się z nami.
Prześlij nam swoje CV klikając w przycisk "Aplikuj" pod ogłoszeniem.

Zgoda na przetwarzanie danych osobowych:

Niniejszym oświadczam, że jestem zainteresowany/zainteresowana udziałem w rekrutacji prowadzonej przez spółkę „POSNET Polska” S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Municypalnej 33, 02-281 Warszawa (dalej: POSNET) na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. W związku z powyższym wyrażam dobrowolną zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez POSNET w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia rekrutacji. Zgoda niniejsza dotyczy kategorii danych, które wskazane zostały w ogłoszeniu, a także danych, o które POSNET zapytuje kandydatów do pracy w formularzu zgłoszenia rekrutacyjnego. Oświadczam również, iż zapoznałem/zapoznałam się z treścią klauzuli informacyjnej, w tym z informacją o celu i sposobach przetwarzania moich danych osobowych oraz przysługujących mi prawach.
aplikuj
Administrator Linux - Warszawa

Miejsce pracy: Warszawa

Forma pracy: stacjonarna


Opis stanowiska

Poszukujemy administratora, który uzupełni nasz zespół IT zaangażowany w budowę i zarządzanie infrastrukturą IT na potrzeby użytkowników wewnętrznych oraz usług dostępnych publicznie (dla urządzeń fiskalnych, usług webowych, itp.).

Twój zakres obowiązków

  •     zarządzanie i monitorowanie infrastrukturą informatyczną IT Posnet,
  •     zarządzanie serwerami linuksowymi, w szczególności:

        ◦ instalacja,
        ◦ konfiguracja,
        ◦ wdrażanie,
        ◦ aktualizacje i strojenie,
        ◦ kopie zapasowe,

  •     obsługa narzędzi automatyzujących pracę w środowisku linuksowym: Ansible, Packer,
  •     utrzymanie aplikacji działających w charakterze kontenerów, aktualizowanie, strojenie plików „compose”,
  •     zarządzanie środowiskiem VMware vSphere,
  •     druga linia wsparcia Help Desk dla użytkowników wewnętrznych.

Nasze wymagania

  •     min. 3-4 letnie doświadczenie w pracy przy projektach z dziedziny IT (praktyczna znajomość systemów UNIX / Linux),
  •     umiejętność obsługi sprzętu serwerowego w DataCenter,
  •     bardzo dobra znajomość dystrybucji Debian,
  •     bardzo dobra znajomość mechanizmów automatyzacji,
  •     dobra znajomość wirtualizacji i konteneryzacji,
  •     umiejętność analizowania logów systemowych,
  •     umiejętność tworzenia skryptów automatyzacyjnych we własnym zakresie,
  •     znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym.

Mile widziane

  •     wykształcenie wyższe na kierunku technicznym,
  •     znajomość systemu Zabbix,
  •     doświadczenie w pracy z Kubernetes,

To oferujemy

  •     stabilne zatrudnienie w polskiej firmie na podstawie umowy o pracę,
  •     stacjonarną pracę na pełen etat,
  •     pracę w niewielkim zespole o płaskiej strukturze organizacyjnej, a tym samym realny wpływ merytoryczny i organizacyjny na prowadzone projekty,
  •     niekorporacyjną atmosferę,
  •     dofinansowanie prywatnego pakietu medycznego,
  •     dofinansowanie ubezpieczenia na życie,
  •     dofinansowanie posiłków w firmowej stołówce,
  •     halę sportową na terenie firmy z boiskiem do siatkówki, koszykówki, squasha, mini-siłownią,
  •     na terenie firmy dostępne: prysznice, szatnie,
  •     dofinansowanie karty Multisport,
  •     parking dla pracowników na terenie firmy,
  •     wyjazdy integracyjne.

Etapy rekrutacji

Nasza rekrutacja odbywa się w kilku krótkich krokach:
Krok 1: Ty wysyłasz do nas swoje zgłoszenie.
    Krok 2: Kontaktujemy się z Tobą telefonicznie lub mailowo i umawiamy na rozmowę wstępną w siedzibie naszej firmy w Warszawie.
    Krok 3: W czasie spotkania poznajemy się wzajemnie.
    Krok 4: Jeżeli obie strony są chętne do podjęcia współpracy, pozostaje podpisanie umowy i możemy zaczynać współpracę.

Jeżeli zainteresowała Cię nasza oferta, skontaktuj się z nami.
Prześlij nam swoje CV klikając w przycisk "Aplikuj" pod ogłoszeniem.

Zgoda na przetwarzanie danych osobowych:

Niniejszym oświadczam, że jestem zainteresowany/zainteresowana udziałem w rekrutacji prowadzonej przez spółkę „POSNET Polska” S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Municypalnej 33, 02-281 Warszawa (dalej: POSNET) na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. W związku z powyższym wyrażam dobrowolną zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez POSNET w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia rekrutacji. Zgoda niniejsza dotyczy kategorii danych, które wskazane zostały w ogłoszeniu, a także danych, o które POSNET zapytuje kandydatów do pracy w formularzu zgłoszenia rekrutacyjnego. Oświadczam również, iż zapoznałem/zapoznałam się z treścią klauzuli informacyjnej, w tym z informacją o celu i sposobach przetwarzania moich danych osobowych oraz przysługujących mi prawach.
aplikuj
Backend Developer Senior - Lublin

Miejsce pracy: Lublin

Opis stanowiska:

Poszukujemy programistów do zespołu tworzącego oprogramowanie aplikacyjne dla systemów sprzedażowych i wspierających obsługę produktów Posnet. Chcemy, aby zatrudnione osoby wsparły nas w opracowywaniu i rozwijaniu aplikacji sprzedażowych oraz portali webowych.
Dołączając do nas możesz mieć wpływ nie tylko na to, jakie systemy stworzymy w przyszłości i jak będą one działały. Ponieważ jesteśmy w trakcie rozbudowy zespołu, będziesz miał(-a) także realny wpływ na docelowy sposób organizacji pracy swojego najbliższego otoczenia. Dlatego jeżeli korporacja i anonimowość nie są dla Ciebie i wolisz pracować w kameralnej, kilkunastoosobowej grupie, zgłoś się do nas.

Twój zakres obowiązków

  • implementacja i rozwój oprogramowania w oparciu o technologie Node.js, TypeScript, mikroserwisy,
  • projektowanie i rozwijanie aplikacji webowych,
  • uruchamianie, testowanie i debugowanie implementowanego oprogramowania,
  • tworzenie testów jednostkowych dla implementowanego oprogramowania,
  • dokumentowanie tworzonego kodu źródłowego,
  • realizacja code review kodu źródłowego innych członków zespołu.

Nasze wymagania:  

  • doświadczenie z co najmniej jednym językiem programowania back-end (używamy Node i Typescript),
  • ponad 3 lata doświadczenia w tworzeniu oprogramowania zawodowego, z dużym doświadczeniem w programowaniu obiektowym,
  • znajomość interfejsów API RESTful, architektury mikrousług i najlepszych praktyk projektowania interfejsów API,
  • doświadczenie z SQL (szczególnie PostgreSQL), modelowaniem danych i koncepcjami hurtowni danych,
  • wysokie kompetencje komunikacyjne oraz umiejętność współpracy, z doświadczeniem w skutecznej pracy w zespołach interdyscyplinarnych i dostosowywaniu się do różnych perspektyw,
  • doświadczenie w proaktywnym identyfikowaniu możliwości ulepszeń procesów i wdrażaniu najlepszych praktyk w celu optymalizacji współpracy międzyfunkcyjnej i ogólnej produktywności zespołu,
  • znajomość metodologii testowania oprogramowania, w tym testów jednostkowych, integracyjnych i systemowych.

Mile widziane:

  •  znajomość trendów branżowych, pojawiających się technologii i najlepszych praktyk w tworzeniu oprogramowania,
  • udokumentowana umiejętność prowadzenia i kompleksowego zarządzania złożonymi projektami, od wstępnego planowania i określenia zakresu po pomyślne wdrożenie i dostawę, zapewniając terminową realizację i zgodność z celami biznesowymi.

To oferujemy:

    • pracę stacjonarną lub hybrydową w Lublinie,
    • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (choć jesteśmy otwarci na inne formy współpracy),
    • elastyczne godziny pracy,
    • pracę w niewielkim zespole o płaskiej strukturze organizacyjnej, a tym samym realny wpływ merytoryczny i organizacyjny na prowadzone projekty,
    • niekorporacyjną atmosferę,
    • dofinansowanie pakietu medycznego,
    • dofinansowanie ubezpieczenia na życie,
    • wyjazdy integracyjne.


Jeżeli zainteresowała Cię nasza oferta, skontaktuj się z nami. Jesteśmy otwarci, aby znaleźć satysfakcjonującą obie strony formę współpracy.

Etapy rekrutacji:

Nasza rekrutacja odbywa się w kilku krótkich krokach:
    • Krok 1: Ty wysyłasz do nas swoje zgłoszenie.
    • Krok 2: Kontaktujemy się z Tobą telefonicznie lub mailowo i umawiamy na rozmowę wstępną.
    • Krok 3: W czasie 15 – 30 minutowej rozmowy wstępnej poznajemy się wzajemnie.  
        ◦ Rozmowa odbywa się w formie zdalnej.
        ◦ My przedstawiamy zespół do którego Cię zapraszamy, a Ty krótko przedstawiasz siebie.
        ◦ Możemy poprosić Cię też o wykonanie krótkiego zadania domowego.
    • Krok 4: Umawiamy się na rozmowę techniczną z osobami należącymi do zespołu, do którego chcielibyśmy Cię zatrudnić.
    • Krok 5: Jeżeli obie strony są chętne do podjęcia współpracy, pozostaje podpisanie umowy i możemy zaczynać realizację wspólnych projektów.

Jeżeli zainteresowała Cię nasza oferta, skontaktuj się z nami.
Prześlij nam swoje CV klikając w przycisk "Aplikuj" pod ogłoszenie

Zgoda na przetwarzanie danych osobowych:

Niniejszym oświadczam, że jestem zainteresowany/zainteresowana udziałem w rekrutacji prowadzonej przez spółkę „POSNET Polska” S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Municypalnej 33, 02-281 Warszawa (dalej: POSNET) na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. W związku z powyższym wyrażam dobrowolną zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez POSNET w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia rekrutacji. Zgoda niniejsza dotyczy kategorii danych, które wskazane zostały w ogłoszeniu, a także danych, o które POSNET zapytuje kandydatów do pracy w formularzu zgłoszenia rekrutacyjnego. Oświadczam również, iż zapoznałem/zapoznałam się z treścią klauzuli informacyjnej, w tym z informacją o celu i sposobach przetwarzania moich danych osobowych oraz przysługujących mi prawach.
aplikuj
Backend Developer Junior - Lublin

Miejsce pracy: Lublin

Opis stanowiska:

Poszukujemy programistów do zespołu tworzącego oprogramowanie aplikacyjne dla systemów sprzedażowych i wspierających obsługę produktów Posnet. Chcemy, aby zatrudnione osoby wsparły nas w opracowywaniu i rozwijaniu aplikacji sprzedażowych oraz portali webowych.
Dołączając do nas możesz mieć wpływ nie tylko na to, jakie systemy stworzymy w przyszłości i jak będą one działały. Ponieważ jesteśmy w trakcie rozbudowy zespołu, będziesz miał(-a) także realny wpływ na docelowy sposób organizacji pracy swojego najbliższego otoczenia. Dlatego jeżeli korporacja i anonimowość nie są dla Ciebie i wolisz pracować w kameralnej, kilkunastoosobowej grupie, zgłoś się do nas.

Twój zakres obowiązków:

    • implementacja i rozwój oprogramowania w oparciu o technologie Node.js, TypeScript, mikroserwisy,
    • projektowanie i rozwijanie aplikacji webowych,
    • uruchamianie, testowanie i debugowanie implementowanego oprogramowania,
    • tworzenie testów jednostkowych dla implementowanego oprogramowania,
    • dokumentowanie tworzonego kodu źródłowego,
    • realizacja code review kodu źródłowego innych członków zespołu.   

Nasze wymagania:

    • znajomość technologii tworzenia aplikacji w dowolnym języku programowania (C#, JavaScript, TypeScript, Kotlin lub inne którymi możesz się pochwalić),
    • umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów,
    • dbałość o szczegóły i zwracanie uwagi na dostępność tworzonych rozwiązań,
    • umiejętność analitycznego myślenia,
    • chęć stałego rozwoju w obszarze programowania,
    • umiejętność zarządzania własną pracą i czasem,
    • znajomość języka angielskiego w stopniu pozwalającym na rozumienie dokumentacji,
    • biegła znajomość języka polskiego do komunikacji w zespole.

Mile widziane:

    • doświadczenie z REST API,
    • znajomość SQL,
    • umiejętność pracy z repozytorium kodu (Git/SVN),
    • doświadczenie w pracy z systemami opartymi o komunikację w czasie rzeczywistym.
     

To oferujemy:

    • pracę stacjonarną lub hybrydową w Lublinie,
    • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (choć jesteśmy otwarci na inne formy współpracy),
    • elastyczne godziny pracy,
    • pracę w niewielkim zespole o płaskiej strukturze organizacyjnej, a tym samym realny wpływ merytoryczny i organizacyjny na prowadzone projekty,
    • niekorporacyjną atmosferę,
    • dofinansowanie pakietu medycznego,
    • dofinansowanie ubezpieczenia na życie,
    • możliwość niezwłocznego zatrudnienia,
    • wynagrodzenie dostosowane do poziomu umiejętności i zaangażowania w pracę
Jeżeli zainteresowała Cię nasza oferta, skontaktuj się z nami. Jesteśmy otwarci, aby znaleźć satysfakcjonującą obie strony formę współpracy.

Etapy rekrutacji:

Nasza rekrutacja odbywa się w kilku krótkich krokach:
    • Krok 1: Ty wysyłasz do nas swoje zgłoszenie.
    • Krok 2: Kontaktujemy się z Tobą telefonicznie lub mailowo i umawiamy na rozmowę wstępną.
    • Krok 3: W czasie 15 – 30 minutowej rozmowy wstępnej poznajemy się wzajemnie.  
        ◦ Rozmowa odbywa się w formie zdalnej.
        ◦ My przedstawiamy zespół do którego Cię zapraszamy, a Ty krótko przedstawiasz siebie.
        ◦ Możemy poprosić Cię też o wykonanie krótkiego zadania domowego.
    • Krok 4: Umawiamy się na rozmowę techniczną z osobami należącymi do zespołu, do którego chcielibyśmy Cię zatrudnić.
    • Krok 5: Jeżeli obie strony są chętne do podjęcia współpracy, pozostaje podpisanie umowy i możemy zaczynać realizację wspólnych projektów.

Jeżeli zainteresowała Cię nasza oferta, skontaktuj się z nami.
Prześlij nam swoje CV klikając w przycisk "Aplikuj" pod ogłoszeniem.

Zgoda na przetwarzanie danych osobowych:

Niniejszym oświadczam, że jestem zainteresowany/zainteresowana udziałem w rekrutacji prowadzonej przez spółkę „POSNET Polska” S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Municypalnej 33, 02-281 Warszawa (dalej: POSNET) na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. W związku z powyższym wyrażam dobrowolną zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez POSNET w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia rekrutacji. Zgoda niniejsza dotyczy kategorii danych, które wskazane zostały w ogłoszeniu, a także danych, o które POSNET zapytuje kandydatów do pracy w formularzu zgłoszenia rekrutacyjnego. Oświadczam również, iż zapoznałem/zapoznałam się z treścią klauzuli informacyjnej, w tym z informacją o celu i sposobach przetwarzania moich danych osobowych oraz przysługujących mi prawach.
aplikuj
Android Developer Junior - Lublin

Miejsce pracy: Lublin

Opis stanowiska:

Poszukujemy programistów do zespołu tworzącego oprogramowanie aplikacyjne dla systemów sprzedażowych i wspierających obsługę produktów Posnet. Zatrudnione osoby będą wsparły nas w budowie i rozwoju aplikacji mobilnych z sektora FinTech.

W Posnet tworzymy oprogramowanie na potrzeby własnych, autorskich produktów. W związku z tym dołączając do nas zyskujesz możliwość współuczestnictwa w całym procesie deweloperskim, od etapu opracowania założeń, aż do wdrożenia i rozwoju kolejnych wersji eksploatowanego produktu.

Pracujemy w niewielkim zespole, dlatego jeżeli korporacyjna atmosfera i anonimowość nie są dla Ciebie i wolisz pracować w kameralnej, kilkunastoosobowej grupie, zgłoś się do nas.

Twój zakres obowiązków:

  • projektowanie i rozwijanie multiplatformowych aplikacji mobilnych dla systemów sprzedażowych i płatniczych (frontend i backend),
  • uruchamianie, testowanie i debugowanie implementowanego oprogramowania,
  • tworzenie testów jednostkowych dla implementowanego oprogramowania,
  • dokumentowanie tworzonego kodu źródłowego,
  • realizacja code review kodu źródłowego innych członków zespołu.

Nasze wymagania:

  •  doświadczenie w tworzeniu aplikacji mobilnych (dowolna technologia np.: React Native, Kotlin, Flutter),
  •  umiejętność programowania obiektowego i  tworzenia wysokiej jakości kodu,
  •  znajomość SQL,
  •  umiejętność pracy z repozytorium kodu (Git/SVN),
  •  znajomość języka angielskiego w stopniu pozwalającym na rozumienie dokumentacji,
  • komunikatywność, nastawienie na rozwój i chęć poznania nowych technologii.

Mile widziane:

  • doświadczenie w tworzeniu aplikacji przy użyciu Dart/Flutter,
  • doświadczenie w programowaniu w Java, Kotlin, C++,
  • znajomość REST API,
  • znajomość wzorców projektowych,
  • umiejętność pisania testów jednostkowych.

Jeżeli dotychczas nie programowałeś w Dart/Flutter, nie rezygnuj z wysłania zgłoszenia. Dla nas ważniejsze jest Twoje doświadczenie w tworzeniu aplikacji na Android oraz chęć nauki i rozwoju. Dart/Flutter to tylko narzędzie, którego szybko się nauczysz.

To oferujemy:

  • wdrożenie w technologię Dart/Flutter,
  • szkolenia, doszkalania i wsparcie specjalistów z zespołu,
  • pracę przy rozwoju nowych aplikacji i funkcjonalności (a nie usuwaniu błędów w istniejącym oprogramowaniu),
  • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (choć jesteśmy otwarci na inne formy współpracy),
  • elastyczne godziny pracy,
  • pracę w trybie produktowym a nie projektowym (tworzymy i rozwijamy produkty na potrzeby naszej firmy, nie tracimy ich z oczu po przygotowaniu pierwszej wersji),
  • pracę w niewielkim zespole o płaskiej strukturze organizacyjnej, a tym samym realny wpływ merytoryczny i organizacyjny na prowadzone projekty,
  • wynagrodzenie dostosowane do poziomu umiejętności i zaangażowania w pracę,
  • dofinansowanie prywatnego pakietu medycznego,
  • dofinansowanie ubezpieczenia na życie,
  • dofinansowanie karty Multisport,
  • wyjazdy i spotkania integracyjne,
  • parking dla pracowników.

Etapy rekrutacji:

Nasza rekrutacja odbywa się w kilku krótkich krokach:

  • Krok 1: Ty wysyłasz do nas swoje zgłoszenie.
  • Krok 2: Kontaktujemy się z Tobą telefonicznie lub mailowo i umawiamy na rozmowę wstępną.
  • Krok 3: W czasie 15 – 30 minutowej rozmowy wstępnej poznajemy się wzajemnie.
    • Rozmowa odbywa się w formie zdalnej.
    • My przedstawiamy zespół do którego Cię zapraszamy, a Ty krótko przedstawiasz siebie.
    • Możemy poprosić Cię też o wykonanie krótkiego zadania domowego.
  • Krok 4: Umawiamy się na rozmowę techniczną z osobami należącymi do zespołu, do którego chcielibyśmy Ciebie zatrudnić.
  • Krok 5: Jeżeli obie strony są chętne do podjęcia współpracy, pozostaje podpisanie umowy i możemy zaczynać wspólne projekty.

 

Jeżeli zainteresowała Cię nasza oferta, skontaktuj się z nami.
Prześlij nam swoje CV klikając w przycisk "Aplikuj" pod ogłoszeniem.

Zgoda na przetwarzanie danych osobowych:

Niniejszym oświadczam, że jestem zainteresowany/zainteresowana udziałem w rekrutacji prowadzonej przez spółkę „POSNET Polska” S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Municypalnej 33, 02-281 Warszawa (dalej: POSNET) na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. W związku z powyższym wyrażam dobrowolną zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez POSNET w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia rekrutacji. Zgoda niniejsza dotyczy kategorii danych, które wskazane zostały w ogłoszeniu, a także danych, o które POSNET zapytuje kandydatów do pracy w formularzu zgłoszenia rekrutacyjnego. Oświadczam również, iż zapoznałem/zapoznałam się z treścią klauzuli informacyjnej, w tym z informacją o celu i sposobach przetwarzania moich danych osobowych oraz przysługujących mi prawach.
aplikuj
Android Developer Mid - Lublin

Miejsce pracy: Lublin

Opis stanowiska:

Poszukujemy programistów do zespołu tworzącego oprogramowanie aplikacyjne dla systemów sprzedażowych i wspierających obsługę produktów Posnet. Chcemy, aby zatrudnione osoby wsparły nas w budowie i rozwoju aplikacji mobilnych z sektora FinTech.

W Posnet tworzymy oprogramowanie na potrzeby własnych, autorskich produktów. W związku z tym dołączając do nas zyskujesz możliwość współuczestnictwa w całym procesie deweloperskim, od etapu opracowania założeń, aż do wdrożenia i rozwoju kolejnych wersji eksploatowanego produktu.

Pracujemy w niewielkim zespole, dlatego jeżeli korporacyjna atmosfera i anonimowość nie są dla Ciebie i wolisz pracować w kameralnej, kilkunastoosobowej grupie, zgłoś się do nas.

Twój zakres obowiązków:

  • implementacja i rozwój oprogramowania systemów sprzedażowych i płatniczych (frontend i backend) z wykorzystaniem Dart/Flutter,
  • projektowanie i rozwijanie multiplatformowych aplikacji mobilnych,
  • uruchamianie, testowanie i debugowanie implementowanego oprogramowania,
  • tworzenie testów jednostkowych dla implementowanego oprogramowania,
  • dokumentowanie tworzonego kodu źródłowego,
  • realizacja code review kodu źródłowego innych członków zespołu.

Nasze wymagania:

  •  min. 3 lata doświadczenia w tworzeniu aplikacji mobilnych (dowolna technologia np.: React Native, Kotlin, Flutter),
  •  chęć programowania w technologii Dart/Flutter,
  •  znajomość SQL,
  •  umiejętność pracy z repozytorium kodu (Git/SVN),
  •  znajomość języka angielskiego w stopniu pozwalającym na rozumienie dokumentacji,
  •  biegła znajomość języka polskiego do komunikacji w zespole.

Mile widziane:

  • doświadczenie z REST API,
  • doświadczenie w JavaScript, TypeScript lub Kotlin,
  • doświadczenie w pracy z systemami opartymi o komunikację w czasie rzeczywistym

To oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (choć jesteśmy otwarci na inne formy współpracy),
  • elastyczne godziny pracy,
  • pracę w trybie produktowym a nie projektowym (tworzymy i rozwijamy produkty na potrzeby naszej firmy, nie tracimy ich z oczu po przygotowaniu pierwszej wersji),
  • pracę w niewielkim zespole o płaskiej strukturze organizacyjnej, a tym samym realny wpływ merytoryczny i organizacyjny na prowadzone projekty,
  • niekorporacyjną atmosferę,
  • prywatną opiekę medyczną,
  • dofinansowanie ubezpieczenia na życie,
  • możliwość niezwłocznego zatrudnienia,
  • wynagrodzenie dostosowane do poziomu umiejętności i zaangażowania w pracę.

Etapy rekrutacji:

Nasza rekrutacja odbywa się w kilku krótkich krokach:

    Krok 1: Ty wysyłasz do nas swoje zgłoszenie.
    Krok 2: Kontaktujemy się z Tobą telefonicznie lub mailowo i umawiamy na rozmowę wstępną.
    Krok 3: W czasie 15 – 30 minutowej rozmowy wstępnej poznajemy się wzajemnie.
        Rozmowa odbywa się w formie zdalnej.
        My przedstawiamy zespół do którego Cię zapraszamy, a Ty krótko przedstawiasz siebie.
        Możemy poprosić Cię też o wykonanie krótkiego zadania domowego.
    Krok 4: Umawiamy się na rozmowę techniczną z osobami należącymi do zespołu, do którego chcielibyśmy Ciebie zatrudnić.
    Krok 5: Jeżeli obie strony są chętne do podjęcia współpracy, pozostaje podpisanie umowy i możemy zaczynać wspólne projekty.

Jeżeli zainteresowała Cię nasza oferta, skontaktuj się z nami.
Prześlij nam swoje CV klikając w przycisk "Aplikuj" pod ogłoszeniem.

Zgoda na przetwarzanie danych osobowych:

Niniejszym oświadczam, że jestem zainteresowany/zainteresowana udziałem w rekrutacji prowadzonej przez spółkę „POSNET Polska” S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Municypalnej 33, 02-281 Warszawa (dalej: POSNET) na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. W związku z powyższym wyrażam dobrowolną zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez POSNET w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia rekrutacji. Zgoda niniejsza dotyczy kategorii danych, które wskazane zostały w ogłoszeniu, a także danych, o które POSNET zapytuje kandydatów do pracy w formularzu zgłoszenia rekrutacyjnego. Oświadczam również, iż zapoznałem/zapoznałam się z treścią klauzuli informacyjnej, w tym z informacją o celu i sposobach przetwarzania moich danych osobowych oraz przysługujących mi prawach.
aplikuj
IT Project Manager - Warszawa

Lokalizacje: Warszawa

Forma pracy: stacjonarnie

Opis stanowiska:

Poszukujemy koordynatora projektów IT, który uzupełni nasz zespół deweloperski zaangażowany w tworzenie systemów sprzedażowych i wspierających obsługę produktów Posnet. Zatrudniona osoba będzie zaangażowana w proces budowy systemu składającego się z portali webowych, serwisów oraz aplikacji mobilnych dostarczających usługi z sektora FinTech.

W Posnet tworzymy oprogramowanie wyłącznie na potrzeby własnych, autorskich systemów, w których świadczymy usługi naszym klientom. Dołączając do nas, staniesz się częścią kameralnego zespołu deweloperskiego odpowiedzialnego za tworzenie i rozwój aplikacji. Na co dzień, przy realizacji projektów, będziesz współpracować z analitykami, projektantami UI/UX, programistami i testerami. Dzięki temu zyskasz możliwość współuczestniczenia w całym procesie deweloperskim, od etapu opracowania założeń, przez dobór stosowanych narzędzi i rozwiązań, aż do wdrożenia i rozwoju kolejnych wersji eksploatowanego produktu.

Twój zakres obowiązków

  • prowadzenie projektów IT związanych z wytwarzaniem oprogramowania i urządzeń z sektora FinTech realizowanych przez zespoły firmowe oraz zewnętrznych podwykonawców i kooperantów,

  • uzgadnianie z interesariuszami, analitykami i zespołami wykonawczymi zakresu oraz harmonogramu projektów,

  • ciągłe koordynowanie prac projektowych: śledzenie postępów prac, aktualizowanie harmonogramów, list zadań, list kontrolnych,

  • bieżące uzgadnianie priorytetów realizacji poszczególnych prac, przy uwzględnieniu aktualnych uwarunkowań czasowych, technicznych i ekonomicznych,

  • animowanie cyklicznych spotkań i utrzymywanie kontaktu z członkami zespołów wykonawczych, identyfikowanie i charakteryzowanie zagadnień wymagających obsługi - ryzyk, wątpliwości, przeszkód, proponowanie rozwiązań zidentyfikowanych sytuacji,

  • dbanie o efektywną współpracę, komunikację i wymianę wiedzy między zespołami wykonawczymi zaangażowanymi w projekt,

  • śledzenie zgodności technologicznej w projektach – używania uzgodnionych narzędzi, przestrzegania ustaleń technicznych i organizacyjnych,

  • podejmowanie wszelkich działań organizacyjnych niezbędnych do uzyskanie zakładanego celu projektu.

Nasze wymagania

  • min. 3 letnie doświadczenie w pracy przy projektach z dziedziny IT (praktyczna znajomość procesu tworzenia i rozwoju oprogramowania),
  • umiejętność pozyskiwania, filtrowania, selekcjonowania informacji z treści wypowiedzi ustnych, dokumentacji, pism i materiałów,
  • umiejętność pracy w zespole, wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne – komunikatywność, łatwość nawiązywania i utrzymywania dobrych relacji, umiejętność konsultowania i uzasadnienia proponowanych rozwiązań projektowych,
  • dbałość o porządek w projektach, umiejętność zarządzania własną pracą i czasem,
  • zapał, zaangażowanie, dociekliwość oraz skrupulatność czyli zdolność do pełnego zaangażowania się w realizację powierzonego zadania,
  • kreatywność w poszukiwaniu rozwiązań oraz umiejętność korzystania także z tych sprawdzonych i powszechnie stosowanych w projektach IT.

Mile widziane

  • wykształcenie wyższe (mile widziane kierunki techniczne),

  • znajomość narzędzi do prowadzenia i wizualizacji harmonogramów projektowych,

  • podstawowa znajomość zagadnień technicznych, w szczególności związanych z: architekturą systemów teleinformatycznych, protokołami sieciowymi, bazami danych, formatem opisu interfejsów (XML, JSON),

  • doświadczenie w pracy w sektorze FinTech,

  • doświadczenie w pracy z narzędziami typu Jira/Redmine,

  • zdolność do podejmowania odważnych i jednocześnie rozważnych decyzji.

To oferujemy:

  •  współudział w procesie budowy od podstaw całkowicie nowego systemu (a nie dołączenie do zespołu utrzymującego istniejące oprogramowanie),
  • stabilne zatrudnienie,
  • możliwość nawiązania długiej współpracy z firmą (nie zatrudniamy na projekt, liczymy na stałą współprace),
  • elastyczne godziny pracy,
  • pracę w trybie produktowym a nie projektowym (tworzymy i rozwijamy produkty na potrzeby naszej firmy, nie tracimy ich z oczu po przygotowaniu pierwszej wersji),
  • pracę w niewielkim zespole o płaskiej strukturze organizacyjnej, a tym samym realny wpływ merytoryczny i organizacyjny na prowadzone projekty,
  • dofinansowanie pakietu medycznego,
  • dofinansowanie ubezpieczenia na życie,
  • dofinansowanie posiłków w firmowej stołówce,
  • możliwość korzystania z firmowego centrum sportowego,
  • możliwość niezwłocznego zatrudnienia,
  • wynagrodzenie dostosowane do poziomu umiejętności i zaangażowania w pracę.

Jeżeli zainteresowała Cię nasza oferta, skontaktuj się z nami. Jesteśmy otwarci, aby znaleźć satysfakcjonującą obie strony formę współpracy.

Etapy rekrutacji:

Nasza rekrutacja odbywa się w kilku krótkich krokach:

        Krok 1: Ty wysyłasz do nas swoje zgłoszenie.
        Krok 2: Kontaktujemy się z Tobą telefonicznie lub mailowo i umawiamy na rozmowę wstępną.
        Krok 3: W czasie 15 – 30 minutowej rozmowy wstępnej poznajemy się wzajemnie.  
            ◦ Rozmowa odbywa się w formie zdalnej.
            ◦ My przedstawiamy zespół, do którego Cię zapraszamy, a Ty krótko przedstawiasz siebie.
            ◦ Możemy poprosić Cię też o wykonanie krótkiego zadania domowego.
        Krok 4: Umawiamy się na rozmowę techniczną z osobami należącymi do zespołu, do którego chcielibyśmy Ciebie zatrudnić.
        Krok 5: Jeżeli obie strony są chętne do podjęcia współpracy, pozostaje podpisanie umowy i możemy zaczynać wspólne projekty.

Zgoda na przetwarzanie danych osobowych:

Niniejszym oświadczam, że jestem zainteresowany/zainteresowana udziałem w rekrutacji prowadzonej przez spółkę „POSNET Polska” S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Municypalnej 33, 02-281 Warszawa (dalej: POSNET) na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. W związku z powyższym wyrażam dobrowolną zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez POSNET w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia rekrutacji. Zgoda niniejsza dotyczy kategorii danych, które wskazane zostały w ogłoszeniu, a także danych, o które POSNET zapytuje kandydatów do pracy w formularzu zgłoszenia rekrutacyjnego. Oświadczam również, iż zapoznałem/zapoznałam się z treścią klauzuli informacyjnej, w tym z informacją o celu i sposobach przetwarzania moich danych osobowych oraz przysługujących mi prawach.
aplikuj
Analityk/projektant urządzeń fiskalnych - Warszawa

Miejsce pracy: Warszawa

Opis stanowiska:

Poszukujemy analityka systemowego, który uzupełni nasz zespół odpowiedzialny za projektowanie systemów fiskalnych. Zatrudniona osoba będzie zaangażowana w proces projektowania i budowy urządzeń fiskalnych oraz niezbędnej infrastruktury dodatkowej.
W Posnet tworzymy oprogramowanie wyłącznie na potrzeby własnych, autorskich systemów, w których świadczymy usługi klientom. Dołączając do nas zyskujesz możliwość współuczestnictwa w całym procesie deweloperskim, od etapu opracowania założeń, aż do wdrożenia i rozwoju kolejnych wersji eksploatowanego produktu.

Twój zakres obowiązków:

  •     pozyskiwanie wymagań biznesowych i funkcjonalnych na potrzeby projektów tworzonych i rozwijanych urządzeń fiskalnych,
  •     dekompozycja procesów na funkcjonalności realizowane przez poszczególne elementy systemów,
  •     opracowywanie specyfikacji do implementacji i rozwoju oprogramowania w zakresie: procesów, przypadków użycia, algorytmów, struktur danych, protokołów,
  •     zapewnienie zgodności opracowywanych urządzeń fiskalnych oraz infrastruktury dodatkowej z obowiązującymi wymogami prawnymi i ustawowymi,
  •     uzgadnianie opracowanej specyfikacji podczas spotkań roboczych z innymi członkami zespołu analitycznego, wykonawcami oraz pozostałymi stronami zaangażowanymi w projekt,
  •     wsparcie koordynatora projektu w ustalaniu priorytetów realizacji poszczególnych wymagań z uwzględnieniem bieżących uwarunkowań czasowych, technicznych i ekonomicznych,
  •     bieżące wdrażanie niezbędnych zmian w specyfikacji na podstawie informacji zwrotnej otrzymywanej od zespołów realizujących implementację i testy.

Nasze wymagania:

  •     doświadczenie w pracy przy projektach z sektora FinTech, w szczególności w obszarze urządzeń fiskalnych,
  •     znajomość uwarunkowań prawnych związanych z funkcjonowaniem sektora fiskalnego,
  •     umiejętność precyzyjnego definiowania wymagań funkcjonalnych i niefunkcjonalnych oraz specyfikacji technicznej na podstawie koncepcji i potrzeb biznesowych,
  •     umiejętność modelowania procesów, przypadków użycia, diagramów sekwencji, algorytmów i struktur danych,
  •     znajomość zagadnień technicznych na ogólnym poziomie, w szczególności związanych z: architekturą systemów teleinformatycznych, protokołami sieciowymi, bazami danych, API,
  •     dbałość o porządek w projektach, umiejętność zarządzania własną pracą i czasem,
  •     komunikatywność, umiejętność konsultowania i uzasadnienia proponowanych rozwiązań projektowych.

Mile widziane:

  •     wykształcenie wyższe (ze wskazaniem na kierunki techniczne),
  •     doświadczenie w pracy z narzędziami typu Jira/Redmine/YouTrack,
  •     praktyczna znajomość modelowania z wykorzystaniem UML i BPMN,
  •     znajomość podstaw programowania.

To oferujemy:

  •     pracę przy projektowaniu i rozwoju nowych systemów i funkcjonalności (a nie przy utrzymaniu istniejącego oprogramowania),
  •     stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (choć jesteśmy otwarci na inne formy współpracy),
  •     możliwość nawiązania długiej współpracy z firmą i rozwoju w zakresie analityka (nie szukamy pracownika na jeden projekt),
  •     elastyczne godziny pracy,
  •     pracę w trybie produktowym a nie projektowym (tworzymy i rozwijamy produkty na potrzeby naszej firmy, nie tracimy ich z oczu po przygotowaniu pierwszej wersji),
  •     pracę w niewielkim zespole o płaskiej strukturze organizacyjnej, a tym samym realny wpływ merytoryczny i organizacyjny na prowadzone projekty,
  •     niekorporacyjną atmosferę,
  •     dofinansowanie pakietu medycznego,
  •     dofinansowanie ubezpieczenia na życie,
  •     dofinansowanie posiłków w firmowej stołówce,
  •     możliwość korzystania z firmowego centrum sportowego,
  •     możliwość niezwłocznego zatrudnienia,
  •     wynagrodzenie dostosowane do poziomu umiejętności i zaangażowania w pracę.

Jeżeli zainteresowała Cię nasza oferta, skontaktuj się z nami. Jesteśmy otwarci, aby znaleźć satysfakcjonującą obie strony formę współpracy.

Etapy rekrutacji:

Nasza rekrutacja odbywa się w kilku krótkich krokach:

  •     Krok 1: Ty wysyłasz do nas swoje zgłoszenie.
  •     Krok 2: Kontaktujemy się z Tobą telefonicznie lub mailowo i umawiamy na rozmowę wstępną.
  •     Krok 3: W czasie 15 – 30 minutowej rozmowy wstępnej poznajemy się wzajemnie.  
  •         ◦ Rozmowa odbywa się w formie zdalnej.
  •         ◦ My przedstawiamy zespół, do którego Cię zapraszamy, a Ty krótko przedstawiasz siebie.
  •         ◦ Możemy poprosić Cię też o wykonanie krótkiego zadania domowego.
  •     Krok 4: Umawiamy się na rozmowę techniczną z osobami należącymi do zespołu, do którego chcielibyśmy Ciebie zatrudnić.
  •     Krok 5: Jeżeli obie strony są chętne do podjęcia współpracy, pozostaje podpisanie umowy i możemy zaczynać wspólne projekty.
Zgoda na przetwarzanie danych osobowych:

Niniejszym oświadczam, że jestem zainteresowany/zainteresowana udziałem w rekrutacji prowadzonej przez spółkę „POSNET Polska” S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Municypalnej 33, 02-281 Warszawa (dalej: POSNET) na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. W związku z powyższym wyrażam dobrowolną zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez POSNET w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia rekrutacji. Zgoda niniejsza dotyczy kategorii danych, które wskazane zostały w ogłoszeniu, a także danych, o które POSNET zapytuje kandydatów do pracy w formularzu zgłoszenia rekrutacyjnego. Oświadczam również, iż zapoznałem/zapoznałam się z treścią klauzuli informacyjnej, w tym z informacją o celu i sposobach przetwarzania moich danych osobowych oraz przysługujących mi prawach.
aplikuj
Analityk/projektant systemowy IT - Warszawa

Miejsce pracy: Warszawa

Opis stanowiska:

Poszukujemy analityka systemowego, który uzupełni nasz zespół odpowiedzialny za projektowanie systemów sprzedażowych i wspierających obsługę produktów Posnet. Zatrudniona osoba będzie zaangażowana w proces projektowania i budowy systemów oraz portali webowych dostarczających usługi z sektora FinTech.
W Posnet tworzymy oprogramowanie wyłącznie na potrzeby własnych, autorskich systemów, w których świadczymy usługi klientom. Dołączając do nas zyskujesz możliwość współuczestnictwa w całym procesie deweloperskim, od etapu opracowania założeń, aż do wdrożenia i rozwoju kolejnych wersji eksploatowanego produktu.

Twój zakres obowiązków:

  •     pozyskiwanie wymagań biznesowych i funkcjonalnych na potrzeby projektów,
  •     dekompozycja procesów na funkcjonalności realizowane przez poszczególne elementy systemów,
  •     opracowywanie specyfikacji do implementacji i rozwoju oprogramowania w zakresie: procesów, przypadków użycia, algorytmów, struktur danych, protokołów,
  •     uzgadnianie opracowanej specyfikacji podczas spotkań roboczych z innymi członkami zespołu analitycznego, wykonawcami oraz pozostałymi stronami zaangażowanymi w projekt,
  •     wsparcie koordynatora projektu w ustalaniu priorytetów realizacji poszczególnych wymagań z uwzględnieniem bieżących uwarunkowań czasowych, technicznych i ekonomicznych,
  •     bieżące wdrażanie niezbędnych zmian w specyfikacji na podstawie informacji zwrotnej otrzymywanej od zespołów realizujących implementację i testy.

Nasze wymagania:

  •     min. 3 letnie doświadczenie w pracy przy projektach z dziedziny IT (praktyczna znajomość procesu tworzenia i rozwoju oprogramowania),
  •     umiejętność precyzyjnego definiowania wymagań funkcjonalnych i niefunkcjonalnych oraz specyfikacji technicznej na podstawie koncepcji i potrzeb biznesowych,
  •     umiejętność modelowania procesów, przypadków użycia, diagramów sekwencji, algorytmów i struktur danych,
  •     znajomość zagadnień technicznych na ogólnym poziomie, w szczególności związanych z: architekturą systemów teleinformatycznych, protokołami sieciowymi, bazami danych, API,
  •     dbałość o porządek w projektach, umiejętność zarządzania własną pracą i czasem,
  •     komunikatywność, umiejętność konsultowania i uzasadnienia proponowanych rozwiązań projektowych.

Mile widziane:

  •     doświadczenie w pracy w sektorze FinTech,
  •     wykształcenie wyższe (mile widziane kierunki techniczne),
  •     doświadczenie w pracy z narzędziami typu Jira/Redmine/YouTrack,
  •     praktyczna znajomość modelowania z wykorzystaniem UML i BPMN,
  •     znajomość podstaw programowania.

To oferujemy:

  •     pracę przy projektowaniu i rozwoju nowych systemów i funkcjonalności (a nie przy utrzymaniu istniejącego oprogramowania),
  •     stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (choć jesteśmy otwarci na inne formy współpracy),
  •     możliwość nawiązania długiej współpracy z firmą i rozwoju w zakresie analityka IT (nie szukamy pracownika na jeden projekt),
  •     elastyczne godziny pracy,
  •     pracę w trybie produktowym a nie projektowym (tworzymy i rozwijamy produkty na potrzeby naszej firmy, nie tracimy ich z oczu po przygotowaniu pierwszej wersji),
  •     pracę w niewielkim zespole o płaskiej strukturze organizacyjnej, a tym samym realny wpływ merytoryczny i organizacyjny na prowadzone projekty,
  •     niekorporacyjną atmosferę,
  •     dofinansowanie pakietu medycznego,
  •     dofinansowanie ubezpieczenia na życie,
  •     dofinansowanie posiłków w firmowej stołówce,
  •     możliwość korzystania z firmowego centrum sportowego,
  •     możliwość niezwłocznego zatrudnienia,
  •     wynagrodzenie dostosowane do poziomu umiejętności i zaangażowania w pracę.

Jeżeli zainteresowała Cię nasza oferta, skontaktuj się z nami. Jesteśmy otwarci, aby znaleźć satysfakcjonującą obie strony formę współpracy.

Etapy rekrutacji:

Nasza rekrutacja odbywa się w kilku krótkich krokach:

  •     Krok 1: Ty wysyłasz do nas swoje zgłoszenie.
  •     Krok 2: Kontaktujemy się z Tobą telefonicznie lub mailowo i umawiamy na rozmowę wstępną.
  •     Krok 3: W czasie 15 – 30 minutowej rozmowy wstępnej poznajemy się wzajemnie.  
  •         ◦ Rozmowa odbywa się w formie zdalnej.
  •         ◦ My przedstawiamy zespół, do którego Cię zapraszamy, a Ty krótko przedstawiasz siebie.
  •         ◦ Możemy poprosić Cię też o wykonanie krótkiego zadania domowego.
  •     Krok 4: Umawiamy się na rozmowę techniczną z osobami należącymi do zespołu, do którego chcielibyśmy Ciebie zatrudnić.
  •     Krok 5: Jeżeli obie strony są chętne do podjęcia współpracy, pozostaje podpisanie umowy i możemy zaczynać wspólne projekty.
Zgoda na przetwarzanie danych osobowych:

Niniejszym oświadczam, że jestem zainteresowany/zainteresowana udziałem w rekrutacji prowadzonej przez spółkę „POSNET Polska” S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Municypalnej 33, 02-281 Warszawa (dalej: POSNET) na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. W związku z powyższym wyrażam dobrowolną zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez POSNET w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia rekrutacji. Zgoda niniejsza dotyczy kategorii danych, które wskazane zostały w ogłoszeniu, a także danych, o które POSNET zapytuje kandydatów do pracy w formularzu zgłoszenia rekrutacyjnego. Oświadczam również, iż zapoznałem/zapoznałam się z treścią klauzuli informacyjnej, w tym z informacją o celu i sposobach przetwarzania moich danych osobowych oraz przysługujących mi prawach.
aplikuj
Młodszy analityk/projektant systemowy IT - Warszawa

Miejsce pracy: Warszawa

Opis stanowiska:

Poszukujemy osoby, która uzupełni nasz zespół odpowiedzialny za projektowanie systemów sprzedażowych i wspierających obsługę produktów Posnet. Zatrudniona osoba będzie zaangażowana w proces projektowania i budowy urządzeń fiskalnych, aplikacji mobilnych oraz serwisów webowych dostarczających usługi z sektora FinTech.
W Posnet tworzymy oprogramowanie na potrzeby własnych, autorskich produktów. W związku z tym dołączając do nas zyskujesz możliwość współuczestnictwa w całym procesie deweloperskim, od etapu opracowania założeń, aż do wdrożenia i rozwoju kolejnych wersji eksploatowanego produktu.

Twój zakres obowiązków:

  • czynny udział w procesie projektowym systemów IT, w tym współpraca z zespołem programistów oraz testerów,
  • formułowanie wymagań biznesowych i funkcjonalnych dla aplikacji fiskalnych, mobilnych i webowych na podstawie otrzymywanych wytycznych,
  • modelowanie procesów, przypadków użycia, algorytmów na podstawie wytycznych otrzymywanych od architekta, analityk i koordynatora,
  • analiza porównawcza zgłoszeń z testów ze specyfikacją i opracowywanie proponowanych zmian w specyfikacji na podstawie wyników testów,
  • walidacja działania aplikacji i urządzeń pod kątem zgodności z opracowanymi

Nasze wymagania:

  •     umiejętność analitycznego myślenia,
  •     łatwość przyswajania wiedzy technicznej,
  •     umiejętność tworzenia dokumentacji,
  •     umiejętność pracy w zespole, komunikatywność i kreatywność
  •     zapał, dociekliwość, skrupulatność oraz chęć nauki.

Mile widziane:

  •     wykształcenie techniczne,
  •     znajomość podstaw programowania.

To oferujemy:

  •     pracę przy projektowaniu i rozwoju nowych systemów i funkcjonalności (a nie przy utrzymaniu istniejącego oprogramowania),
  •     wsparcie w nauce i dążeniu do roli analityka: opiekę doświadczonych pracowników, wdrożenie w proces projektowy, wykorzystywane metody i narzędzia,
  •     stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (choć jesteśmy otwarci na inne formy współpracy),
  •     możliwość nawiązania długiej współpracy z firmą i rozwoju w zakresie analityka IT (nie szukamy pracownika na jeden projekt),
  •     elastyczne godziny pracy,
  •     pracę w trybie produktowym a nie projektowym (tworzymy i rozwijamy produkty na potrzeby naszej firmy, nie tracimy ich z oczu po przygotowaniu pierwszej wersji),
  •     pracę w niewielkim zespole o płaskiej strukturze organizacyjnej, a tym samym realny wpływ merytoryczny i organizacyjny na prowadzone projekty,
  •     niekorporacyjną atmosferę,
  •     dofinansowanie pakietu medycznego,
  •     dofinansowanie ubezpieczenia na życie,
  •     dofinansowanie posiłków w firmowej stołówce,
  •     możliwość korzystania z firmowego centrum sportowego,
  •     możliwość niezwłocznego zatrudnienia,
  •     wynagrodzenie dostosowane do poziomu umiejętności i zaangażowania w pracę.

Jeżeli zainteresowała Cię nasza oferta, skontaktuj się z nami. Jesteśmy otwarci, aby znaleźć satysfakcjonującą obie strony formę współpracy.

Etapy rekrutacji:

Nasza rekrutacja odbywa się w kilku krótkich krokach:

  • Krok 1: Ty wysyłasz do nas swoje zgłoszenie.
  • Krok 2: Kontaktujemy się z Tobą telefonicznie lub mailowo i umawiamy na rozmowę wstępną.
  • Krok 3: W czasie 15 – 30 minutowej rozmowy wstępnej poznajemy się wzajemnie.
    • Rozmowa odbywa się w formie zdalnej.
    • My przedstawiamy zespół do którego Cię zapraszamy, a Ty krótko przedstawiasz siebie.
    • Możemy poprosić Cię też o wykonanie krótkiego zadania domowego.
  • Krok 4: Umawiamy się na rozmowę techniczną z osobami należącymi do zespołu, do którego chcielibyśmy Ciebie zatrudnić.
  • Krok 5: Jeżeli obie strony są chętne do podjęcia współpracy, pozostaje podpisanie umowy i możemy zaczynać wspólne projekty.

 

Jeżeli zainteresowała Cię nasza oferta, skontaktuj się z nami. Jesteśmy otwarci, aby znaleźć satysfakcjonującą obie strony formę współpracy.
Prześlij nam swoje CV klikając w przycisk "Aplikuj" pod ogłoszeniem.

Zgoda na przetwarzanie danych osobowych:

Niniejszym oświadczam, że jestem zainteresowany/zainteresowana udziałem w rekrutacji prowadzonej przez spółkę „POSNET Polska” S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Municypalnej 33, 02-281 Warszawa (dalej: POSNET) na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. W związku z powyższym wyrażam dobrowolną zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez POSNET w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia rekrutacji. Zgoda niniejsza dotyczy kategorii danych, które wskazane zostały w ogłoszeniu, a także danych, o które POSNET zapytuje kandydatów do pracy w formularzu zgłoszenia rekrutacyjnego. Oświadczam również, iż zapoznałem/zapoznałam się z treścią klauzuli informacyjnej, w tym z informacją o celu i sposobach przetwarzania moich danych osobowych oraz przysługujących mi prawach.
aplikuj
Jeśli zaakceptujesz wszystkie „cookies” klikając przycisk „Zaakceptuj wszystkie” to zapiszemy na Twoim urządzeniu niezbędne pliki „cookies” oraz pliki analityczne i reklamowe. Kliknięcie „Odrzuć wszystkie" oznacza wyrażenie zgody na zapisywanie tylko danych niezbędnych do funkcjonowania strony. Możesz również samodzielnie skonfigurować swoje preferencje dotyczące plików „cookies” klikając przycisk „Dostosuj”. Więcej informacji o „cookies” znajdziesz w polityce prywatności.