Infolinia __ 800 120 322
Znajdź urządzenie
Wsparcie techniczne
801 800 111

Okiem eksperta

99,9% urządzeń fiskalnych produkcji Posnet jest bezawaryjna!

20 czerwca 2018, Środa
Autor:
Paweł Świstek

Niecały 1% urządzeń fiskalnych oddawanych jest do serwisu. To potwierdzenie, że Posnet jest firmą premium. Świadczy o tym awaryjność na poziomie niższym niż 1% w przypadku wewnętrznej awarii kasy. Do wyniku nie wlicza się serwisowania wynikającego z zaniedbań, działań nieporządanych (takich jak intensywne zalanie cieczą), uszczerbek lub upadek kasy z dużej wysokości. Wspomniane przypadki nie są objęte gwarancją. Produkty mają podwyższoną odporność na kurz i brud a także na wilgoć, nie mniej nie ma na rynku kas, które mogą pracować pod wodą lub bezawaryjnie będą pracować po upadku z dużej wysokości. Oczywiście można zmniejszyć prawdopodobieństwo uszkodzenia lub zabrudzenia poprzez wszelkiego typu nakładki chroniące. 

Wspomniany 1% to wartość w skali globalnej w odniesieniu do wszystkich wyprodukowanych urządzeń. W czołówce urządzeń o najmniejszej awaryjności są: drukarki Thermal FV EJ, Trio oraz kasy Ergo i Bingo HS EJ.

Informacje o usterkach są szczegółowo analizowane i trafiają jako informacja zwrotna do Pionu Konstrukcyjnego. Stąd tak dobry wynik i niska awaryjność. Od lat dbamy o najwyższą jakość naszych produktów, cięgle je udoskonalając.

Mechanizn drukujący "drop in" wrzuć i drukuj

Szczególnym podzespołem kasy lub drukarki jest mechanizm drukujący zawierający zębatki. Ze względu na funkcjonalność – zatrzaskiwanie się, muszą być częściowo odsłonięte. Konstrukcja urządzeń Posnet w związku z tą funkcją jest bardzo odporna. Możliwe uszkodzenia mechanizmu drukującego powstają zwykle z przyczyn niezależnych, gdy na przykład wpadnie do niego spinacz biurowy. Nie jest to bowiem usterka, która wynika z wady podzespołu wykorzystanego w produkcji.

Wsparcie techniczne Serwisu Głównego – w jakich przypadkach się z nami skontaktować?

Pracownicy serwisu zawsze chętnie służą pomocą. Kontaktować z nami można się poprzez infolinię lub bezpośredni numer wsparcia technicznego. Udzielamy porad związanych z użytkowaniem, konfiguracją, programowaniem urządzeń, połączeniem z komputerem, a także rozbudową i modernizacją. Warto jednak wiedzieć w jakich przypadkach użytkownik, to właśnie z nami, powinien się kontaktować. Zazwyczaj pierwszą linią jest serwis przypisany do kasy, czyli dystrybutor, od którego użytkownik kupił urządzenie fiskalne. Tak więc w przypadku gdy potrzebny jest przegląd kasy lub innego rodzaju usługa użytkownik kasy powinen kontaktować się z serwisantem. Jego dane kontaktowe znajdują się w książce serwisowej na stronie 6. Według przepisów prawa, Serwis przypisany jest do danego urządzenia fiskalnego (lub urządzeń fiskalnych) i zgłoszony do Urzędu Skarbowego. Nie ma takiej dowolności jak w przypadku serwisowania urządzeń powszechnego użytku gdy można skorzystać z dowolnego serwisu. Serwis urządzenia fiskalnego można zmienić – nie jest on przypisany na zawsze. W uzasadnionych okolicznościach istnieje możliwość zmiany serwisu, wymagana jest zgoda Serwisu Głównego kasy. 

Najczęściej oglądane

28.03.2024
Posnet Polska S.A.
Od 1 kwietnia zmiana stawki VAT w branży ...
Prawo
czytaj więcej
27.02.2024
Posnet Polska S.A.
Poznajcie Fawag box!
Zagadnienia fiskalne
czytaj więcej

Przeczytaj także

09.12.2021
Marcin Chlebicki
Polski Ład – co z niego wynika dla użytk ...
Zagadnienia fiskalne
czytaj więcej
05.06.2019
Rafał Stasiak
Połączenie e-commerce i sklepu stacjonar ...
Monitory
czytaj więcej

wróć do listy
Jeśli zaakceptujesz wszystkie „cookies” klikając przycisk „Zaakceptuj wszystkie” to zapiszemy na Twoim urządzeniu niezbędne pliki „cookies” oraz pliki analityczne i reklamowe. Kliknięcie „Odrzuć wszystkie" oznacza wyrażenie zgody na zapisywanie tylko danych niezbędnych do funkcjonowania strony. Możesz również samodzielnie skonfigurować swoje preferencje dotyczące plików „cookies” klikając przycisk „Dostosuj”. Więcej informacji o „cookies” znajdziesz w polityce prywatności.