Ekrany dotykowe na dobre zadomowiły się w naszej rzeczywistości. Praktycznie wszyscy je znamy i wszyscy z nich korzystamy. Okazuje się jednak, że to pozornie proste i przewidywalne narzędzie wygląda zupełnie inaczej, jeżeli ma nam służyć do pracy zawodowej. Na co zatem zwrócić uwagę przed zakupem? Jak zaplanować wdrożenie?
Zazwyczaj problemy związane z instalacją, konfiguracją i obsługą wynikają z niewiedzy Użytkownika. Stworzyliśmy w związku z tym zbiór typowych pytań i problemów, które najczęściej pojawiają się ze strony naszych Klientów. Przed zgłoszeniem usterki uprzejmie prosimy o zapoznanie się z gotowymi rozwiązaniami opisanymi w dziale Wsparcie Techniczne.
Od 2010 roku firma Posnet posiada status Autorized Service Partner i tym samym prowadzi polskie centrum serwisowe produktów Elo Touch Solutions. Posnet Polska S.A. wykonuje naprawy gwarancyjne i pozagwarancyjne wszystkich oferowanym przez siebie urządzeń Elo. Prace prowadzone są w ramach Serwisu Centralnego Posnet w centrali oraz oddziałach firmy.