Posnet
Pol | Eng

Dlaczego warto kupować w Posnet

Bezpieczeństwo inwestycji

Urządzenia z ekranami dotykowymi traktowane są w sieci dystrybucji Posnet jako sprzęt specjalistyczny przeznaczony do zastosowań profesjonalnych (czyli sprzęt służący do zarabiania pieniędzy).
Pracując z tą koncepcją zapewniamy urządzeniom firmy Elo Touch Solutions wsparcie produktowe na najwyższym poziomie.
Dbamy o ciągły rozwój wiedzy technicznej w naszej sieci sprzedaży, kontrolujemy na bieżąco jakość wszystkich wprowadzanych na polski rynek urządzeń, zdobywamy doświadczenia z wdrożeń w Polsce i wymieniamy je z naszymi zagranicznymi partnerami.
Doskonale wiemy jak ważne są warunki dostaw, możliwość testowania sprzętu, zaplecze serwisowe i terminowość dostaw.
Nasze zaangażowanie w produkty Elo ma zasadniczy cel: chcemy żeby każdy, kto zdecydował się na współpracę z Posnet był przekonany że dobrze zainwestował swoje pieniądze, czas i energię.

 

Wsparcie techniczne na wysokim poziomie

Firma Posnet rozpoczęła dystrybucję urządzeń z ekranami dotykowymi pod koniec drugiej połowy lat 90-tych. Od 2005 roku koncentrujemy się wyłącznie na produktach jednej firmy - Elo Touch Solutions. Budowa relacji biznesowych wyłącznie z jednym producentem w naturalny sposób zapewnia nam najlepsze wsparcie z jego strony i daje najlepszy dostęp do jego wiedzy technicznej, .
Tysiące monitorów i terminali ze znakiem Elo które wprowadziliśmy na polski rynek dostarczają nam cenną wiedzę produktową. Dzięki doświadczeniu wiemy w jaki sposób należy dobierać technologie dotykowe do różnych typów instalacji, jakie stosować typy montażu i jak skutecznie radzić sobie w nietypowych warunkach środowiskowych.
Tysiące pytań od użytkowników na które szukaliśmy odpowiedzi sprawiły że dzisiaj nasi fachowcy doskonale radzą sobie z trudnymi sytuacjami.

Dzięki dobremu wsparciu technicznemu ze strony Posnet:

♦ Wybierzesz optymalne rozwiązanie dla Twoich potrzeb.
♦ Uzyskasz niezbędne informacje potrzebne podczas wdrożenia: rysunki techniczne wszystkich produktów, wykaz dostępnych opcji montażowych i sterowniki do różnych systemów operacyjnych.
♦ Uzyskasz kompletną certyfikację, gwarantującą zgodność nabytych urządzeń z polskim prawem.
♦ Otrzymasz wsparcie techniczne przy ewentualnych problemach z instalacją

 

Lokalne zaplecze serwisowe

Po wielomiesięcznym okresie dostosowywania lokalnych procedur serwisowych do systemu Elo firma Posnet uzyskała status Autorized Service Partner. Tym samym rozpoczęło działalność Autoryzowane Centrum Serwisowe oferujące naprawy gwarancyjne i pozagwarancyjne wszystkich produktów Elo.

Dzięki lokalnemu zapleczu serwisowemu

♦ Naprawy gwarancyjne i pozagwarancyjne urządzeń Elo wykonywane są w Polsce
♦ Czasy napraw popularnych urządzeń trwają zazwyczaj do 2-3 dni roboczych
♦ Koszty logistyczne związane z naprawami zawężone są do terytorium Polski
♦ Istnieje możliwość gwarantowania indywidualnych warunków serwisowych

 

Lokalna platforma logistyczna

Pełna oferta urządzeń Elo Touch Solutions obejmuje ponad 50 różnych modeli urządzeń, z których każdy dostępny jest przynajmniej w kilku konfiguracjach. Łącznie daje to kombinację ok. 200 różnych produktów. Wraz z grupą akcesoriów liczba ta wzrasta do ponad 300 różnych pozycji magazynowych. Chcąc zapewnić możliwie najlepszą dostępność urządzeń podzieliliśmy ofertę Elo na trzy poziomy dostępności:

♦ Poziom 1 - urządzenia popularne, których ilości są z dużym zapasem utrzymywane w systemie magazynowym Posnet.
♦ Poziom 2 - urządzenia wyspecjalizowane, których podstawowe ilości są utrzymywane w systemie magazynowym Posnet. Większe ilości są w miarę potrzeb sprowadzane na zamówienia klientów.
♦ Poziom 3 - urządzenia niszowe, których ilości nie są utrzymywane w systemie magazynowym Posnet. Sprowadzamy je wyłącznie na specjalne zamówienia.

Obecnie w naszych magazynach znajdują się setki różnych produktów Elo Touch Solutions. Dzięki temu jesteśmy w stanie dostarczać duże ilości popularnego sprzętu na drugi dzień roboczy. Urządzenia wyspecjalizowane, które najczęściej w Polsce wykorzystuje się w pojedynczych instalacjach zazwyczaj dostępne są w ilościach do 3 sztuk na drugi dzień roboczy od momentu złożenia zamówienia. Terminy realizacji większych ilości sprzętu wynoszą zazwyczaj do 3 tygodni.

Składając zamówienie w sieci sprzedaży Posnet zyskujesz:

♦ Krótkie czasy dostaw sprzętu
♦ Możliwość zakupu urządzenia z prawem zwrotu (nie dotyczy urządzeń niszowych). Zakup tego typu pozwoli Ci np. przetestować urządzenie, przymierzyć je w miejscu instalacji itd. (zobacz: Polityka wypożyczeń i zwrotów sprzętu)
♦ Atrakcyjne ceny - dostosowane do potrzeb polskiego rynku